Jövő a jelenben: integrált kommunikációs megoldások

Az integrált digitális kommunikációs szolgáltatások radikálisan hatékonyabbá tehetik egy cég életét

Nem véletlen, hogy a jövő vállalatait már ilyen szolgáltatásokra építik.

Belső és külső kommunikáció nélkül egyetlen cég sem tud működni. Sok esetben fel sem tűnik, pedig a kommunikációs csatornák minősége, kezelhetősége, elérhetősége, rugalmassága, megbízhatósága, költsége jelentős hatással van a vállalat hatékonyságára, és ezen keresztül sikerére. Ma már teljesen természetesnek vesszük, hogy számos kommunikációs csatorna és eszköz közül választhatunk, ám ezek sokasodása csak egy bizonyos határig jár előnyökkel. A túl sok különálló rendszerre osztottsággal számos hátrány, nehezítő körülmény jelenik meg. Ezért a jövő egyértelműen az integrált szolgáltatásoké, amelyekkel időt nyerhetünk és költségeket takaríthatunk meg.

IP Center: a virtuális az igazi

Egy hagyományos, analóg alközpontnál többet tud egy digitális, de a legtöbbet mégis a felhőben működő virtuális alközpont tudja nyújtani. Az Invitech IP Center szolgáltatását megrendelés után rövid időn belül használatba lehet venni, mégpedig beruházás, eszközvásárlás, helyi telepítés nélkül. A végpontok (telefonkészülékek) is a csomag részét képezik, és ha meghibásodnak, a szolgáltató ezeket díjmenetesen cseréli. Mindezt havidíjas konstrukcióban lehet igénybe venni, ami magában foglalja az üzemeltetés, karbantartást és a rendszerfrissítést is.

A költségeket tovább csökkenti, hogy a cég összes munkatársa ingyen beszélhet egymással – akár távol eső telephelyek között is. A csomag más hívásirányokba is rendkívül kedvező tarifát nyújt.

De egy virtuális alközpont nem csak a közvetlen költségek lefaragásával támogatja céget: a használatával időt is spórolhatunk, és a partnerek, ügyfelek elégedettségét is növelhetjük. Az IP Center a vezetékes telefónia világába is elhozza a mobil telefonoknál megszokott szolgáltatásokat: a digitális telefonkönyvet, a naplózott hívásokat, hívásvárakoztatást, a csoportos hívásokat, vagy akár a céges és magánhívások kettéválasztását. A funkciókat, beállításokat egy böngészőből bárhol és bármikor, könnyedén aktiválhatjuk vagy módosíthatjuk. Akár előre meghatározott időszakokra is átirányíthatunk hívásokat, vagy beállíthatjuk, hogy a hívás több kolléga készülékén is megcsörrenjen. Így kevesebb lesz az elveszett hívás, viszont több lesz az elégedett ügyfél és a bevétel.

Videókonferencia: hiszem, ha látom

Számos esetben hasznos, ha beszélgetőpartnerünket nem csak hallhatjuk, de láthatjuk is, és még előnyösebb tud lenni, ha együtt dolgozhatunk különféle dokumentumokon. Az Invitech megoldása  bármely méretű cég számára nagyvállalati minőségű videókonferencia szolgáltatást tud nyújtani, mégpedig beruházás nélkül, havidíj ellenében. A megoldás két fős kis helyiségektől a nagy tárgyalókig bárhol telepíthető, és HD minőségben tudja kiszolgálni az igényeket. A rendszerfüggetlen szolgáltatás önmagában is használható, de igény szerint PC-kkel, mobiltelefonokkal is rá lehet csatlakozni. A résztvevők megoszthatják a segítségével a számítógépeiken található grafikonjaikat, képeiket, prezentációikat.

A megoldás nem csak azért költséghatékony, mert nincs szükség beruházásra, de a videókonferenciákkal csökkeneti lehet az utazási- és szállásköltségeket, miközben javul a csapatmunka, a vállalati kommunikáció, a képzések hatékonysága.

Lehet még integráltabban: Teams Connect

A fejlődés nem áll meg: az integráció következő lépése lehet, amikor létező, bevált megoldásokat kapcsolunk össze. Ezt tette az Invitech is, amikor a csoportos chat alapú, céges együttműködést szolgáló Microsoft Teams platformot kötötte össze saját digitális, telefonos megoldásaival, vezetékes és mobilhívási lehetőséggel.

A Teams éppen azért népszerű megoldás, mert ő maga is integratív: a benne létrehozott tematikus csevegő csoportoknak automatikusan saját fájlmegosztója, naptára, jegyzetfüzete van, és beszélgetések keretében könnyen lehet együtt dolgozni Word, Excel, illletve PowerPoint fájlokon. Az Invitechnél azonban a Teams Connect szolgáltatás keretében modern alközponti funkciókat is el lehet érni, továbbá hívásokat lehet indítani, illetve fogadni PC-n, tableten, okostelefonon és modern, digitális vezetékes készüléken. Egyes díjcsomagokban akár vezetékes és mobil számokat is lehet korlátlanul, ingyenesen hívni. A virtuális találkozókat egyetlen érintéssel, időben lehet megkezdeni, és a résztvevőknek gazdag, HD minőségű hang- és videóélményben lehet része, miközben egyszerűen oszthatnak meg tartalmakat a helyszíni és távoli résztvevőkkel.

Kapcsolódó blog postok:

IP Center: üzleti előnyökben nincs hiány

Négy elengedhetetlen technikai megoldás

A céges együttműködés evolúciója