{{ getCount }}
Ajánlatkérés
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Felhőalapú kommunikáció

Felhőalapú kommunikáció

Szeretne hatékonyabb ügyfélszolgálattal jobb ügyfélélményt biztosítani? Kihívást jelent vállalkozása számára a megnövekedett telefonos ügyfélforgalom? Sok az elvesztett hívás, vagy kollégái késéssel reagálnak a megkeresésekre, bejelentésekre?

Ezekre a kihívásokra kínálunk megoldást az Invitech 2019-ben indult felhő alapú ügyfélszolgálati és call center szolgáltatásával, melyet a piac leggyakoribb igényei alapján hoztunk létre. Új szolgáltatásunk havidíjas konstrukcióban, számtalan innovatív funkcióval fölvértezve segít fokozni ügyfélkommunikációjának hatékonyságát. Legyen szó telefonos értékesítéstámogatásról, az ügyfélszolgálat törvényi megfeleléséről (pl. GDPR), vagy telefonos folyamatok automatizálásáról, villámgyorsan bevezethető megoldásunk azonnali megoldást nyújt. Felhő alapú megoldásaink fizikai kötöttségektől és beruházásoktól mentes módon segítik üzletmenetét.
 

Üzleti előnyök

  • Az IP alapú telefonrendszer ötvözi a felhőalapú informatikai és vállalati telefonközpontok előnyeit, így számos extra funkciót biztosít a hagyományos asztali telefonokkal szemben
  • Minimális beruházással, kiszámítható havidíjért cserébe igénybe vehető szolgáltatás, amely segítségével az azonos és különböző telephelyeken dolgozó munkatársak ingyen beszélhetnek egymással
  • Ez a rendszer ötvözi a felhőalapú informatikai és vállalati telefonközpontok előnyeit, így számos extra funkciót biztosít a hagyományos asztali telefonokkal szemben

Hol térül meg?

  • Modernizáljon beruházás nélkül, kedvező, fix havidíjú szolgáltatással, így akár évekre előre is kalkulálhat költségeivel
  • Váltson korlátlan beszélgetést nyújtó díjcsomagunkra, vagy telefonáljon perc alapon az átlagos szolgáltatók percdíjainál lényegesen kedvezőbben
  • A hálózaton belüli hívások díjmentesek, a számlázás másodperc alapú és nincs kapcsolási díj

Cloud PBX

Felhőalapon üzemeltetett, modern alközponti megoldás

Egy saját alközpont üzembe állítása költséges és időigényes beruházással jár. Havidíjas Cloud PBX megoldásunkkal nem csupán ezektől kíméli meg magát, de számos kiegészítő szolgáltatásból is választhat. Az IP Center egy felhőalapon üzemeltetett, bármikor és bárhonnan dinamikusan konfigurálható, rugalmasan alakítható és bővíthető. A segítségével korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken.

A szolgáltatás részletei

Ön beruházás nélkül, egy szolgáltatásban kapja a távközlési végzőztetést, az alközponti funkciókat, a készülékbérletet, az önkiszolgáló felületet, a hordozhatóságot, mindezek számlázását és a kapcsolódó ügyfélkiszolgálást is. Az IP Center üzembe helyezése, frissítése, az általunk nyújtott IP telefonkészülékek használata és a meghibásodott eszközök cseréje díjmentes. A cég munkatársai az ország bármely pontjáról díjmentesen hívhatják egymást. Nincs több elveszett hívás!

Cloud Call Center

Hatékonyabb ügyfélszolgálattal jobb ügyfélélmény. Új, gyorsan bevezethető szolgáltatásunk havidíjas konstrukcióban, számtalan innovatív funkcióval segít fokozni ügyfélkommunikációja hatékonyságát.

Ajánlatot kérek!

Széchenyi logo