Találatok:

Adatközponti megoldások – szerverelhelyezés

Az üzletmenet szempontjából kulcsfontosságú, hogy cége szerverei stabilan, megbízhatóan, költséghatékonyan működjenek. Ezért a szerverelhelyezésben számos kritikus kérdésre kell jó választ adni. A saját üzemeltetés költséges Amennyiben szervereit a saját telephelyén szeretné üzemeltetni, számos költség merül fel, amelyek finanszírozása nem feltétlenül térül meg. Ilyen például a magas áramköltség, ...

Adatszolgáltatások

Ha az Ön üzleti igényeire és speciális alkalmazásaira optimalizált, egységes adatátviteli hálózatra van szüksége, válassza kiemelkedő minőségű adatátviteli szolgáltatásainkat! Integrált hang-adat összeköttetéseink segítségével vállalatának telephelyei költséghatékonyan, biztonságosan kommunikálhatnak egymással. • Teremtsen kiemelkedően biztonságos, zárt, külső hálózatról nem támadható, ugyanakkor ...

Adattárolás, archiválás és mentés

A kritikus adatok biztonságos tárolása és archiválása minden vállalat számára kulcskérdés. Éppen ezért fontos, hogy ehhez megfelelő eszközök álljanak rendelkezésre, amelyek kellő teljesítményt, adatbiztonságot, redundanciát nyújtanak, illetve bármikor és bárhonnan elérhetőek. Az Invitech Solutions professzionális adattárolási megoldása biztosítja a megfelelő teljesítményű, költséghatékony adatelér...

Adatvédelem

A nyilvános elektronikus hírközlési szolgáltatáshoz kapcsolódó adatvédelmi és titoktartási kötelezettségre, az adatkezelés és a titokvédelem különleges feltételeire, a hálózatok és a szolgáltatások biztonságára és integritására, a forgalmi és számlázási adatok kezelésére, valamint az azonosítókijelzésre és hívásátirányításra vonatkozó szabályokról szóló 4/2012. (I. 24.) NMHH rendelet 3. § (3) beke...

Alközpont (PBX) szolgáltatás

Amennyiben cégének munkavégzése irodához kötött, ahol fontos a cégen belüli kommunikáció is, úgy hatékony megoldást nyújt az Invitech Solutions alközpont szolgáltatása. A konzultációt követően beszerezzük és telepítjük az önnek megfelelő rendszert. • Telefonvonalainak kapacitását és költségeit is jobban optimalizálja, ha alközpontot használ. • Dedikált eszközt és szolgáltatást nyújtunk, ami csak a...

Bankszámlaszámunk

UNICREDIT Bank HUF: 10950009-00000005-03841526 IBAN: HU74 SWIFT: BACXHUHB UNICREDIT Bank EUR: 10918001-00000005-03840020 IBAN: HU43 SWIFT: BACXHUHB UNICREDIT Bank USD: 10918001-00000005-03840006 IBAN: HU33 SWIFT: BACXHUHB Kérjük, hogy egyedi vagy állandó átutalásait devizanem szerint a fenti bankszámlaszámokra teljesítse!

CRM – Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer

A Customer Relationship Management, röviden CRM rendszer egy ügyfélkapcsolat nyilvántartó eszköz. Segítségével a lehető legtöbb adatot tudjuk rögzíteni a potenciális és meglévő ügyfeleinkről. A CRM egyúttal az értékesítést is támogatja a folyamat teljes nyomon követésével. Naplózza a találkozókat, levelezést, telefonhívásokat, a felvitt tennivalókat, jegyzeteket és az üzletkötés státuszát. Az egye...

Contact Center szolgáltatás

Akár ügyfélszolgáltatot üzemeltet, akár telemarketing kampányt szeretne lebonyolítani, egy megbízható call centerre biztosan szüksége lesz. A contact center azonban jóval többet nyújt, mint egy hagyományos call center: költséghatékony, monitorozható, többcsatornás kiszolgálást lehetővé tévő ügyfélszolgálati megoldás. Funkciói révén gördülékenyebben szolgálhatja ki ügyfeleit, és hatékonyabban intéz...

DDoS védelem a túlterheléses támadások ellen

DDoS túlterheléses támadás elleni védelem A DDoS (Distributed Denial of Service) támadások célja, hogy telítsék a szerver hálózati kapcsolatát vagy túlterheljék az azt kiszolgáló hálózati eszközöket. Ezáltal a megtámadott szolgáltatás elérhetetlenné válik, így egyrészt veszélybe kerül az üzletfolytonosság, másrészt a probléma elhárítása váratlan költségnövekedést okozhat. Az Invi...

E-számla

Környezetbarát Az e-számla ugyanolyan számlának minősül, mint a postai úton kiküldött papírszámla, nem kell kinyomtatni és postázni, így Önnel együtt hozzájárulunk környezetünk védelméhez. Gyors A postai kézbesítéshez képest akár 5 nappal korábban megkaphatja számláit, amelyeket elkészülésük után automatikusan kiküldünk a megadott e-mail címekre. Kényelmes Az elkészült számlákr...

Egészségügy

A logisztikai és kiskereskedelmi vállalatok számár állandó kihívást jelent az áru szállításának és a raktározásának nyomon követése. Vásárlókat támogató applikáció (ikon helye) A bevásárlóközpontokban elhelyezett érzékelők segítségével nyomon követhetjük, hogy mennyi időt tölt a vásárló az üzletben, melyek a legforgalmasabb helyek, valamint, hogy mely termékek érdekelték Őket a leginkább. Ezá...

Emelt díjas szolgáltatások

Az emelt díjas szolgáltatásokkal kapcsolatos nyilvántartás Az Invitech Megoldások Zrt. – az elektronikus hírközlő hálózatok azonosítóival kapcsolatos gazdálkodás rendjéről szóló 2/2011. (IX. 26.) NMHH rendelet, valamint az elektronikus hírközlő hálózatok azonosítóinak nemzeti felosztási tervéről szóló 3/2011. (IX. 26.) NMHH rendelete alapján – az emelt díjas tartalomszolgáltatókkal kötött sz...

GSM

A GSM (Global System for Mobile Communications) szabványt az első generációs (1G) analóg cellás hálózatok helyettesítésére fejlesztették ki. Eredetileg egy teljesen kétirányú hangátvitelre szolgáló digitális, kapcsolat alapú hálózatot írt le. Később kiterjesztették adat kommunikációra, előbb kapcsolat alapú, azután csomag kapcsolt átvitelre a GPRS és EDGE szabványokban. A mobilkommunikáció evolúc...

Helyi hálózat (LAN)

A helyi hálózat a vállalkozás digitális idegrendszere, melynek stabil, biztonságos, gyors működése létfontosságú. Az üzemeltetése azonban nem mindig egyszerű feladat. Megeshet, hogy a helyi hálózat tulajdonjoga nem az ügyfelünké, hanem a bérelt iroda tulajdonosáé. Gyakran nem áll rendelkezésre használható dokumentáció, nyomvonalrajz. Előfordul, hogy nincs jótállás és támogatás a hálózati eszközökr...

Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right