{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Kiszervezett IT ügyfélszolgálat

Előfordul, hogy csak jelentős késéssel tudnak reagálni ügyfeleik megkereséseire, esetleg támogatás nélkül maradnak egyes üzleti területek, és ez bizalmatlanságot kelthet szakembereivel szemben? Ez akár létfontosságú üzleti folyamatok megállásához, ügyfélvesztéshez is vezethet. Beruházás nélkül, havidíjas fizetési konstrukcióban igénybe vehető megoldásunkkal elkerülheti ezeket a problémákat. 

Mindent tudunk, amire szüksége lehet.

Sőt, talán még többet is!

Ügyfélszolgálati megoldásainkkal 

  • egykapus ügykezeléssel központosíthatja az IT-csoporthoz érkező megkereséseket 

  • üzleti igénye szerint választhatja meg a rendelkezésre állást (5x8 - 7x24) 

  • csökkentheti a működési költségeit (OPEX) és a szolgáltatásnyújtás költségeit 

  • a rögzített havi díjú kiszervezéssel könnyebben kalkulálhatóvá válnak éves kiadásai 

  • megszabadulhat az IT és telekommunikációs alvállalkozók kezelésének nehézségeitől 

  • tehermentesítheti IT-szakértőit, hogy ők csak az üzletileg legfontosabb feladatokkal foglalkozhassanak 

  • csökkentheti az elveszett hívások és nem kezelt bejelentések miatti problémák számát 

  • javíthatja a végfelhasználói elégedettséget 

Ügyfélszolgálati megoldások

További előnyök

  • nem kell megküzdenie a munkaerőpiaci kihívásokkal és a saját szolgáltatásnyújtási modellel járó kockázatokkal
  • megszabadul az átmeneti erőforrás szűkösség (pl.: betegség, szabadság, oktatás) miatt generálódó problémáktól
  • legjobb iparági gyakorlat szerinti (ITIL), minőségbiztosított (ISO20000) szolgáltatást tud igénybevenni a kiszervezéssel
  • folyamatosan bővülő ügyfélspecifikus tudásbázissal rendelkező, proaktív csapat áll rendelkezésére

Válasszon termékeket az árajánlathoz!

Vissza a Vállalati szolgáltatások gyűjtő oldalra!