{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Kiszervezett IT ügyfélszolgálat

Azok a vállalkozások és intézmények, amelyek rendszeres telefonos ügyfélforgalmat bonyolítanak, naponta szembesülnek azzal, hogy sok esetben jelentős késéssel tudnak reagálni a megkeresésekre, sőt előfordul, hogy elveszítik a hívó felet. Ez a jelenség az ügyfelek elvesztéséhez, bejelentésre váró súlyos problémák késedelmes kezeléséhez vezet. Beruházás nélkül, havidíjas fizetési konstrukcióban igénybe vehető megoldásunkkal nem csak elfelejtheti a fenti problémákat, de rengetek kiegészítő szolgáltatásból válogathat.

Mindent tudunk, amire szüksége lehet.

Sőt, talán még többet is!

Call center szolgáltatásunkkal
- Könnyebben menedzselhető, alacsonyabb költségű rendszert használhat.
- Nagyobb megbízhatóságra (failover kezelés) számíthat
- Teljes kontrollt nyer a telefonos folyamatok és azok használata felett
- Költségei csökkennek, miközben hatékonysága növekedésnek indul

Ügyfélszolgálati megoldások

Tipikus ügyfélszolgálati problémák

  • Ügyfélszolgálat magas leterheltségére panaszkodó ügyfelek
  • Elveszített hívások miatti bevételkiesés
  • Információhiány a hívások számáról és idejéről
  • Elégtelen hatékonyságmérés

További előnyök

  • Click-to-call, Screen-pop
  • CRM vezérelt folyamatok, automata IVR
  • Egyéb biztonsági és kényelmi funkciók (pl. ügyfelek számainak kimaszkolása)
  • A törvényi előírásoknak való tökéletes megfelelés

Válasszon termékeket az árajánlathoz!

Vissza a Vállalati szolgáltatások gyűjtő oldalra!