{{ getCount }}
Kapcsolat
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Gyakran ismételt kérdések - márkaváltás

Elérhetőségek

 

  • Változik-e a telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége vállalati ügyfeleink számára?

2025. január 1-jétől vállalati ügyfeleink az ügyfélszolgálatot kizárólag a 1420-as telefonszámon érhetik el (külföldről: +36 70 288 1420). A 06 80 82 00 82 és a +36 1 884 4242 telefonszámok rövid átmeneti időszakot követően megszűnnek.

 

  • Változnak-e a vállalat elérhetőségei (levelezési cím, székhely)?

Nem, a márkaváltással a cégadatok nem változnak, továbbra is az Invitech ICT Services Kft. (székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39) címen leszünk elérhetőek.

 

  • Változnak-e az ügyfélszolgálati e-mail címek is?

Ügyfélszolgálati e-mail címünk 2025. január 1-től az alábbiak szerint változik: - A vip@invitech.hu címről a corporate@one.hu címre.
- A kapcsolat@invitech.hu címről pedig a kapcsolat@one-in.hu címre.

 

  • Kihez fordulhatok a szolgáltatásaimmal kapcsolatos ügyekben?

Szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyekben kérjük, továbbra is forduljon kijelölt ügyfélkapcsolati menedzseréhez.

 

  • Történik-e változása az ügyfélkapcsolati menedzserem személyében?

Az ügyfélkapcsolati menedzser személyében bekövetkező esetleges változásról hamarosan részletes tájékoztatást nyújtunk.

 

 

Márkamegszűnés

 

  • Megmarad-e az Invitech ICT Services Kft. működése? 

Igen, megmarad. A márkaváltás nem érinti a szolgáltató személyét, valamint a szerződési feltételek sem változnak.

 

  • Mi történik az Invitech márkával? Megszűnik-e 2025. január 1-jét követően?

Nem szűnik meg. Az infrastruktúra és nagykereskedelmi szolgáltatásainkat továbbra is Invitech márkanév alatt nyújtjuk. 

 

 

Weboldal

 

  • Megszűnik az invitech.hu weboldal elérhetősége?

Az invitech.hu weboldal nem szűnik meg, továbbra is elérhetők lesznek rajta infrastruktúra- és nagykereskedelmi szolgáltatásaink. A közép- és nagyvállalati szolgáltatásaink elérhetőségéről hamarosan tájékoztatjuk.

 

  • Megváltoznak az általam használt Vodafone felületek is?

Az ügyfeleink által használt rendszerek a jövőben One márkanevén lesznek elérhetők. A korábban használt invitech.hu URL-ek automatikusan átirányítják a felhasználókat az új felületeinkre. 

 

  • Megváltoznak-e a belépési adataim ezekhez a felületekhez?

Nem, az érintett rendszerek a megszokott módon lesznek elérhetők, a bejelentkezéshez szükséges felhasználónevek és jelszavak nem változnak.

 

 

Számlázás

 

  • Melyik cégtől érkezik majd a számla?

2025. január 1-jétől továbbra is az Invitech ICT Services Kft.-től érkezik a számla. Az e-számla és a távszámla küldő címe módosul, ezért kérjük, hogy figyelmesen ellenőrizzék levelezőrendszereik beállításait, hogy elkerüljék az esetleges számlaértesítések elakadását.

 

  • Milyen címről érkeznek majd a számláim?

A számlák a megszokott módon az alábbi címekről érkeznek: 

•    Elektronikus számla:  ebill@one-in.hu
•    Papíralapú számla: Invitech ICT Services Kft. (székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.)

 

  • Lehetséges-e összevont számla igénylése, amennyiben az alábbi szolgáltatásokból legalább két előfizetéssel rendelkezem (Vodafone, Invitech, Antenna Hungária, Digi)?

A számlázás menete jelenleg változatlan. Amennyiben a cége eddig több szolgáltatónál is rendelkezett előfizetéssel, továbbra is több számlát fog kapni.

 

  • Banki átutalás esetén változnak-e a banki adatok? 

Nem, befizetéseiket továbbra is a megszokott módon intézhetik. 

 

  • Megváltozik-e a bankszámlaszám, ahová eddig utaltam? 

A bankszámlaszámunk nem változik.

 

  • Változni fog-e valami a számláimon? Új logó kerül-e rájuk, illetve várhatók-e egyéb módosítások?

Igen, a számlán 2025. január 1-jét követően One logó lesz, valamint változik az ügyfélszolgálati elérhetőség, de a számla tartalmi elemei nem változnak.

 

 

Szolgáltatások

 

  • Változik-e a szolgáltatásom a márkaváltás után?

A szolgáltatások tartalma és szerződéses feltételei nem változnak.

 

  • Milyen szolgáltatások lesznek elérhetőek a One Solutions-nál? 

 Az ICT szolgáltatásaink kibővülnek, illetve portfóliónk új mobil telekommunikációs (FMC) szolgáltatásokkal bővül. Figyelje új ajánlatainkat.

 

  • Milyen hatással lesz az új One márka a szolgáltatásokra?

Szolgáltatásaink teljes mértékben és a megszokott magas minőségben, folyamatosan működnek. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a kiváló ügyfélélmény biztosítása iránt.

 

  • Várhatóak-e változások a hibaelhárítási folyamatban?

Nem, a hibaelhárítás a megszokott módon, változatlanul zajlik.

 

 

Szerződések

 

  • Megváltozik-e a számlafizető azonosítóm és/vagy az ügyfélszámom? 

Nem, a számlafizető azonosító és az ügyfélszám változatlanok maradnak. 

 

  • Hogyan érinti a márkaváltás az Invitech előfizetői szerződéseket?

A márkaváltás nem befolyásolja a szerződések tartalmát és feltételeit, így az ügyfeleknek nincs teendőjük ezzel kapcsolatban.  

 

  • Felmondhatom-e a szerződésemet a márkaváltás következtében?

A márkaváltás nem érinti az előfizetői szerződések tartalmát,  ezért a változás nem keletkeztet felmondási jogot. Határozott idejű szerződésben lévő szolgáltatást továbbra is kötbér megfizetése mellett mondhat fel.