Gyakran ismételt kérdések - márkaváltás
Elérhetőségek
-
Változik-e a telefonos ügyfélszolgálat elérhetősége vállalati ügyfeleink számára?
2025. január 1-jétől vállalati ügyfeleink az ügyfélszolgálatot kizárólag a 1420-as telefonszámon érhetik el (külföldről: +36 70 288 1420). A 06 80 82 00 82 és a +36 1 884 4242 telefonszámok rövid átmeneti időszakot követően megszűnnek.
-
Változnak-e a vállalat elérhetőségei (levelezési cím, székhely)?
Nem, a márkaváltással a cégadatok nem változnak, továbbra is az Invitech ICT Services Kft. (székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39) címen leszünk elérhetőek.
-
Változnak-e az ügyfélszolgálati e-mail címek is?
Ügyfélszolgálati e-mail címünk 2025. január 1-től az alábbiak szerint változik: - A vip@invitech.hu címről a corporate@one.hu címre.
- A kapcsolat@invitech.hu címről pedig a kapcsolat@one-in.hu címre.
-
Kihez fordulhatok a szolgáltatásaimmal kapcsolatos ügyekben?
Szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyekben kérjük, továbbra is forduljon kijelölt ügyfélkapcsolati menedzseréhez.
-
Történik-e változása az ügyfélkapcsolati menedzserem személyében?
Az ügyfélkapcsolati menedzser személyében bekövetkező esetleges változásról hamarosan részletes tájékoztatást nyújtunk.
Márkamegszűnés
-
Megmarad-e az Invitech ICT Services Kft. működése?
Igen, megmarad. A márkaváltás nem érinti a szolgáltató személyét, valamint a szerződési feltételek sem változnak.
-
Mi történik az Invitech márkával? Megszűnik-e 2025. január 1-jét követően?
Nem szűnik meg. Az infrastruktúra és nagykereskedelmi szolgáltatásainkat továbbra is Invitech márkanév alatt nyújtjuk.
Weboldal
-
Megszűnik az invitech.hu weboldal elérhetősége?
Az invitech.hu weboldal nem szűnik meg, továbbra is elérhetők lesznek rajta infrastruktúra- és nagykereskedelmi szolgáltatásaink. A közép- és nagyvállalati szolgáltatásaink elérhetőségéről hamarosan tájékoztatjuk.
-
Megváltoznak az általam használt Vodafone felületek is?
Az ügyfeleink által használt rendszerek a jövőben One márkanevén lesznek elérhetők. A korábban használt invitech.hu URL-ek automatikusan átirányítják a felhasználókat az új felületeinkre.
-
Megváltoznak-e a belépési adataim ezekhez a felületekhez?
Nem, az érintett rendszerek a megszokott módon lesznek elérhetők, a bejelentkezéshez szükséges felhasználónevek és jelszavak nem változnak.
Számlázás
-
Melyik cégtől érkezik majd a számla?
2025. január 1-jétől továbbra is az Invitech ICT Services Kft.-től érkezik a számla. Az e-számla és a távszámla küldő címe módosul, ezért kérjük, hogy figyelmesen ellenőrizzék levelezőrendszereik beállításait, hogy elkerüljék az esetleges számlaértesítések elakadását.
-
Milyen címről érkeznek majd a számláim?
A számlák a megszokott módon az alábbi címekről érkeznek:
• Elektronikus számla: ebill@one-in.hu
• Papíralapú számla: Invitech ICT Services Kft. (székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39.)
-
Lehetséges-e összevont számla igénylése, amennyiben az alábbi szolgáltatásokból legalább két előfizetéssel rendelkezem (Vodafone, Invitech, Antenna Hungária, Digi)?
A számlázás menete jelenleg változatlan. Amennyiben a cége eddig több szolgáltatónál is rendelkezett előfizetéssel, továbbra is több számlát fog kapni.
-
Banki átutalás esetén változnak-e a banki adatok?
Nem, befizetéseiket továbbra is a megszokott módon intézhetik.
-
Megváltozik-e a bankszámlaszám, ahová eddig utaltam?
A bankszámlaszámunk nem változik.
-
Változni fog-e valami a számláimon? Új logó kerül-e rájuk, illetve várhatók-e egyéb módosítások?
Igen, a számlán 2025. január 1-jét követően One logó lesz, valamint változik az ügyfélszolgálati elérhetőség, de a számla tartalmi elemei nem változnak.
Szolgáltatások
-
Változik-e a szolgáltatásom a márkaváltás után?
A szolgáltatások tartalma és szerződéses feltételei nem változnak.
-
Milyen szolgáltatások lesznek elérhetőek a One Solutions-nál?
Az ICT szolgáltatásaink kibővülnek, illetve portfóliónk új mobil telekommunikációs (FMC) szolgáltatásokkal bővül. Figyelje új ajánlatainkat.
-
Milyen hatással lesz az új One márka a szolgáltatásokra?
Szolgáltatásaink teljes mértékben és a megszokott magas minőségben, folyamatosan működnek. Továbbra is elkötelezettek vagyunk a kiváló ügyfélélmény biztosítása iránt.
-
Várhatóak-e változások a hibaelhárítási folyamatban?
Nem, a hibaelhárítás a megszokott módon, változatlanul zajlik.
Szerződések
-
Megváltozik-e a számlafizető azonosítóm és/vagy az ügyfélszámom?
Nem, a számlafizető azonosító és az ügyfélszám változatlanok maradnak.
-
Hogyan érinti a márkaváltás az Invitech előfizetői szerződéseket?
A márkaváltás nem befolyásolja a szerződések tartalmát és feltételeit, így az ügyfeleknek nincs teendőjük ezzel kapcsolatban.
-
Felmondhatom-e a szerződésemet a márkaváltás következtében?