Alközpont (PBX) szolgáltatás

Amennyiben cégének munkavégzése irodához kötött, ahol fontos a cégen belüli kommunikáció is, úgy hatékony megoldást nyújt az Invitech Solutions alközpont szolgáltatása. A konzultációt követően beszerezzük és telepítjük az önnek megfelelő rendszert.

  • Telefonvonalainak kapacitását és költségeit is jobban optimalizálja, ha alközpontot használ.
  • Dedikált eszközt és szolgáltatást nyújtunk, ami csak az Ön cégét szolgálja ki.
  • A telekommunikációs infrastruktúrát egy helyben telepített és üzemeltetett, átlátható, egyszerűen használható berendezés valósítja meg.
  • A berendezéseket az ön telephelyén installáljuk; üzemeltetésük, illetve karbantartásuk helyszíni munkavégzéssel és távoli eléréssel egyaránt megvalósítható.
  • A hagyományos telefon alközponti megoldások kiegészülhetnek olyan, jelentős hozzáadott értéket képviselő szolgáltatásokkal, mint az egységes kommunikáció (Unified Communication), contact center megoldások, illetve a CRM/ERP integráció.

Az alközpont szolgáltatás keretében kétféle megoldást kínálunk:

  • Zárt forráskódú rendszerek: általában „branded” termékek, jelentős installált bázissal, referenciákkal, gyártói támogatással, saját hardveres megoldásokkal (szerver, interfész kártyák, készülékek).
  • Nyílt forráskódú rendszerek: ingyen letölthető és telepíthető megoldások, gyári garancia és támogatás nélkül, harmadik fél által gyártott készülékekkel.

Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk:

  • Igényfelmérés, konzultáció
  • Eszközök szállítása, telepítése
  • Hálózati eszközök alap szintű konfigurálása
  • Fővonali interfészek bekötése
  • Rendszer programozása
  • Végkészülékek felszerelése, kliens szoftverek telepítése
  • Végfelhasználói oktatások
  • Projekt menedzsment

A szolgáltatás előnyei

  • Dedikált eszköz és szolgáltatás
  • Extra funkciók (telefonkönyv integráció, csengetési csoportok kialakítása, automata híváskezelő)
  • Integrációs lehetőség Unified Communication, Contact Center, illetve CRM/ERP rendszerekhez
  • Akár havidíjas konstrukcióban is igénybe vehető
  • Igény esetén távoli üzemeltetés
  • Személyes szakértői támogatás: 24/7 órás üzemeltetéshez dedikált hibabejelentő és operátori csapat áll rendelkezésre
  • Súlyos hibák javítása a bejelentéstől számított akár 2 órán belül megkezdődik
* Kitöltése kötelező

Miért az Invitech Solutions?

  • Közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az integrált informatikai és telekommunikációs szolgáltatások terén.
  • Komplex, testre szabható, költséghatékony megoldásokkal támogatjuk közel 6 ezer üzleti partnerünket.
  • Ügyfeleink között a távközlési- és hírközlési vállalatok szinte minden típusa megtalálható ugyanúgy, mint egészségügyi intézmények, pénzintézetek, energetikai vállalatok vagy éppen légitársaságok.
  • Az Invitech Solutions tapasztalatára, munkatársaink szakértelmére, a legmodernebb technológiákra és integrált szolgáltatási portfóliónkra támaszkodva bármely ügyfelünknek optimális, testreszabott, egyedi megoldásokat nyújtunk.

Segítünk feltárni cége új lehetőségeit

Szolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!

* Kitöltése kötelező
Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right