Alközpont (PBX) szolgáltatás

Amennyiben cégének munkavégzése irodához kötött, ahol fontos a cégen belüli kommunikáció is, úgy hatékony megoldást nyújt az Invitech Solutions alközpont szolgáltatása. A konzultációt követően beszerezzük és telepítjük az önnek megfelelő rendszert.

  • Telefonvonalainak kapacitását és költségeit is jobban optimalizálja, ha alközpontot használ.
  • Dedikált eszközt és szolgáltatást nyújtunk, ami csak az Ön cégét szolgálja ki.
  • A telekommunikációs infrastruktúrát egy helyben telepített és üzemeltetett, átlátható, egyszerűen használható berendezés valósítja meg.
  • A berendezéseket az ön telephelyén installáljuk; üzemeltetésük, illetve karbantartásuk helyszíni munkavégzéssel és távoli eléréssel egyaránt megvalósítható.
  • A hagyományos telefon alközponti megoldások kiegészülhetnek olyan, jelentős hozzáadott értéket képviselő szolgáltatásokkal, mint az egységes kommunikáció (Unified Communication), contact center megoldások, illetve a CRM/ERP integráció.

Az alközpont szolgáltatás keretében kétféle megoldást kínálunk:

  • Zárt forráskódú rendszerek: általában „branded” termékek, jelentős installált bázissal, referenciákkal, gyártói támogatással, saját hardveres megoldásokkal (szerver, interfész kártyák, készülékek).
  • Nyílt forráskódú rendszerek: ingyen letölthető és telepíthető megoldások, gyári garancia és támogatás nélkül, harmadik fél által gyártott készülékekkel.

Teljeskörű szolgáltatást nyújtunk:

  • Igényfelmérés, konzultáció
  • Eszközök szállítása, telepítése
  • Hálózati eszközök alap szintű konfigurálása
  • Fővonali interfészek bekötése
  • Rendszer programozása
  • Végkészülékek felszerelése, kliens szoftverek telepítése
  • Végfelhasználói oktatások
  • Projekt menedzsment

A szolgáltatás előnyei

  • Dedikált eszköz és szolgáltatás
  • Extra funkciók (telefonkönyv integráció, csengetési csoportok kialakítása, automata híváskezelő)
  • Integrációs lehetőség Unified Communication, Contact Center, illetve CRM/ERP rendszerekhez
  • Akár havidíjas konstrukcióban is igénybe vehető
  • Igény esetén távoli üzemeltetés
  • Személyes szakértői támogatás: 24/7 órás üzemeltetéshez dedikált hibabejelentő és operátori csapat áll rendelkezésre
  • Súlyos hibák javítása a bejelentéstől számított akár 2 órán belül megkezdődik
* Kitöltése kötelező

Miért az Invitech Solutions?

  • Közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az integrált informatikai és telekommunikációs szolgáltatások terén.
  • Komplex, testre szabható, költséghatékony megoldásokkal támogatjuk közel 6 ezer üzleti partnerünket.
  • Ügyfeleink között a távközlési- és hírközlési vállalatok szinte minden típusa megtalálható ugyanúgy, mint egészségügyi intézmények, pénzintézetek, energetikai vállalatok vagy éppen légitársaságok.
  • Az Invitech Solutions tapasztalatára, munkatársaink szakértelmére, a legmodernebb technológiákra és integrált szolgáltatási portfóliónkra támaszkodva bármely ügyfelünknek optimális, testreszabott, egyedi megoldásokat nyújtunk.

Szolgáltatásokkal kapcsolatos információk

Segítünk feltárni cége új lehetőségeit

Szolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!

* Kitöltése kötelező
Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right