A Customer Relationship Management, röviden CRM rendszer egy ügyfélkapcsolat nyilvántartó eszköz. Segítségével a lehető legtöbb adatot tudjuk rögzíteni a potenciális és meglévő ügyfeleinkről.
A CRM egyúttal az értékesítést is támogatja a folyamat teljes nyomon követésével. Naplózza a találkozókat, levelezést, telefonhívásokat, a felvitt tennivalókat, jegyzeteket és az üzletkötés státuszát.
Az egyes kontaktokat – legyenek azok emberek, cégek vagy csoportok – hozzárendelhetjük megadott kollégáinkhoz. Jelentéseket készíthetünk a folyamatban lévő és lezárt ügyek számáról, az üzletkötőink teljesítményéről.
Tetszőleges szegmensekre bonthatjuk az adatbázisunkat, célcsoportokat hozva létre az egyes projektjeink vagy kampányaink számára. Elemzést is készíthetünk egy lezajlott kampány sikerességéről.
Vezetőként teljes felügyelete alatt tarthatja az értékesítők munkáját, könnyen mérleget vonhat a küszöbön álló lehetőségekről, de legfőképpen
Az Invitech által kínált megoldás a Microsoft Dynamics CRM rendszer, az Office 365 termékcsaládból. Helyi szervert kiváltó, interneten keresztül, böngészőből elérhető szolgáltatás, és havidíjért vehető igénybe.
Villámgyorsan beüzemelhető és akár alapbeállításokkal is rögtön használatba vehető. Ugyanakkor a hatásfokát jelentősen növeljük, ha paramétereit cégünk folyamataihoz igazítjuk.
Integrált működése még hatékonyabbá teszi. Például Outlook beépülő kliense révén gombnyomással lehet új bejegyzést, kapcsolattartót, esetet létrehozni. A felvitt feladatok, találkozók szinkronizálódnak az Outlookba is. Skype for Business segítségével a CRM felületén is láthatjuk, hogy kollégáink, partnereik éppen elérhetőek-e, és azonnal kapcsolatba léphetünk velük.
Töltse le az IDC nemzetközi piackutató cég tanulmányát, és ismerje meg a cloud megoldások legfontosabb előnyeit!
MegnézemSzolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!
Kérem várjon!