CRM – Ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer

A Customer Relationship Management, röviden CRM rendszer egy ügyfélkapcsolat nyilvántartó eszköz. Segítségével a lehető legtöbb adatot tudjuk rögzíteni a potenciális és meglévő ügyfeleinkről.

A CRM egyúttal az értékesítést is támogatja a folyamat teljes nyomon követésével. Naplózza a találkozókat, levelezést, telefonhívásokat, a felvitt tennivalókat, jegyzeteket és az üzletkötés státuszát.

Az egyes kontaktokat – legyenek azok emberek, cégek vagy csoportok – hozzárendelhetjük megadott kollégáinkhoz. Jelentéseket készíthetünk a folyamatban lévő és lezárt ügyek számáról, az üzletkötőink teljesítményéről.

Tetszőleges szegmensekre bonthatjuk az adatbázisunkat, célcsoportokat hozva létre az egyes projektjeink vagy kampányaink számára. Elemzést is készíthetünk egy lezajlott kampány sikerességéről.

Vezetőként teljes felügyelete alatt tarthatja az értékesítők munkáját, könnyen mérleget vonhat a küszöbön álló lehetőségekről, de legfőképpen

Integrált, testreszabható szolgáltatás

Az Invitech Solutions által kínált megoldás a Microsoft Dynamics CRM rendszer, az Office 365 termékcsaládból. Helyi szervert kiváltó, interneten keresztül, böngészőből elérhető szolgáltatás, és havidíjért vehető igénybe.

Villámgyorsan beüzemelhető és akár alapbeállításokkal is rögtön használatba vehető. Ugyanakkor a hatásfokát jelentősen növeljük, ha paramétereit cégünk folyamataihoz igazítjuk.

Integrált működése még hatékonyabbá teszi. Például Outlook beépülő kliense révén gombnyomással lehet új bejegyzést, kapcsolattartót, esetet létrehozni. A felvitt feladatok, találkozók szinkronizálódnak az Outlookba is. Skype for Business segítségével a CRM felületén is láthatjuk, hogy kollégáink, partnereik éppen elérhetőek-e, és azonnal kapcsolatba léphetünk velük.

A szolgáltatás előnyei

  • Beruházás nélkül, havi díjért elérhető
  • Interneten, böngészővel használható
  • 1 napon belül beüzemelhető
  • Folyamatosan testre szabható
  • 5 GB-os tárhely
  • Ügyféltörzs nyilvántartása egyszerűen, gyorsan, transzparensen
  • Az értékesítési folyamat támogatása, mérése
  • Marketing kampányok, események szervezése
  • Együttműködés a többi Microsoft termékkel, különösen az Office 365-tel
* Kitöltése kötelező

Díjmentes tanulmány:
A felhő alkalmazások válasza a változó üzleti környezet kihívásaira

Töltse le az IDC nemzetközi piackutató cég tanulmányát, és ismerje meg a cloud megoldások legfontosabb előnyeit!

Megnézem
Cloud tanulmány

Miért az Invitech Solutions?

  • Közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az integrált informatikai és telekommunikációs szolgáltatások terén.
  • Komplex, testre szabható, költséghatékony megoldásokkal támogatjuk közel 6 ezer üzleti partnerünket.
  • Ügyfeleink között a távközlési- és hírközlési vállalatok szinte minden típusa megtalálható ugyanúgy, mint egészségügyi intézmények, pénzintézetek, energetikai vállalatok vagy éppen légitársaságok.
  • Az Invitech Solutions tapasztalatára, munkatársaink szakértelmére, a legmodernebb technológiákra és integrált szolgáltatási portfóliónkra támaszkodva bármely ügyfelünknek optimális, testreszabott, egyedi megoldásokat nyújtunk.
  • Többszörös gerinchálózati adatkapcsolatokkal biztosított internetelérés nemzetközi irányba is; csatlakozás a legfontosabb csomópontokhoz (pl. BIX).
  • Nagy adatátviteli sebességet nyújtunk: 100 Mbit/s-től akár több Gbit/s-ig.

Segítünk feltárni cége új lehetőségeit

Szolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!

* Kitöltése kötelező
Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right