Robotic Process Automation

Az RPA a megszokott irodai munkafolyamatok egyszerűbb, rutinszerű feladatainak elvégzésére kínál fejlett technológiai megoldást.

A szoftver robotok képesek végrehajtani olyan feladatokat, amelyek nem igényelnek különösebb szakmai tudást, megértést vagy rálátást, hanem egyszerű utasítások és szabályok mentén leképezhetőek oly módon, hogy egy számítógép is képes legyen elvégezni.

Szabadítsa fel erőforrásait!

Egy átlagos back office alkalmazottnak számtalan olyan ismétlődő, rutinszerűen elvégzendő feladata van, amelyek monotonok, egyhangúak és unalmasak. A szoftver robot gyorsabban és pontosabban hajtja végre a feladatokat, mint az ember, ugyanakkor lehetőséget biztosít az alkalmazottak számára, hogy olyan „emberi erősségekre” épülő tevékenységeket végezhessenek, amelyeknél szükséges az érzelmi intelligencia, az érvelés, az ítélet vagy az interakció.

HOGYAN MŰKÖDIK?

  • Az RPA technológia lépésről-lépésre „utánozza” az ember által elvégzendő feladatokat az üzleti folyamat végrehajtása során.
  • A szoftver robot az egyes alkalmazásokat dedikált/technikai felhasználók nevében képes elérni. A mindenre kiterjedő logolásnak köszönhetően nyomon követhető a rendszereken és alkalmazásokon belüli tevékenysége, mikor, mit, és hogyan végzett el.
  • Képes automatizálni a programok széles választékát több platformon, (mint például: Windows, WPF, Java, web, mainframe) és megjelenítések széles választékát teszi elérhetővé (terminál emulátor, vékony kliens, vastag kliens, web böngésző, Citrix, Web szolgáltatás), így képes biztosítani számos alkalmazás automatizálását.

A szolgáltatás előnyei

  • Gyorsan implementálható – Nem szükséges a meglévő rendszerek cseréje, fejlesztése.
  • Növelhető a folyamatok sebessége – A robotizált folyamat elvégzése jóval kevesebb időt vesz igénybe, így növelve a hatékonyságot.
  • Növelhető a hatékonyság - A robot 7/24-ben dolgozik az év minden napján, nincs szüksége szünetre.
  • 100% pontosságú adatok - A „robotok” alkalmazásával nincs többé emberi hiba vagy mulasztás.
  • Csökkenthetőek a költségek – Tekintettel arra, hogy egy robot 2-5 ember munkáját is képes ellátni, kevesebb user licence és egyéb tárgyi erőforrás (munkaállomások, irodaterület, PC) fenntartása szükséges.
  • Skálázható szolgáltatás - Ideális a csúcsidőszakok tehermentesítésére.

Felhasználási területek

Az RPA technológia ideális megoldás minden olyan vállalat számára, amely back office tevékenységet végez és/vagy nagy mennyiségű, ismétlődő feladatot kell ellátnia, minimális hibaszázalékkal. A megoldással minden olyan üzleti folyamat automatizálható, amely nem igényel emberi intuíciót.


Tipikus automatizálható folyamatok:

  • Könyvelési terület standard folyamatai
  • Helpdesk/Servicedesk területek standard folyamatai
  • Ügyfélkapcsolati folyamatok (pl.: tömeges értesítések kiküldése, számlainformációk bővítése)
  • Bankkártya letiltások kezelése
  • Lejáró szerződések automatikus detektálása és kiértesítések küldése
  • Inkasszó kezelése

Miért az Invitech?

  • RPA szakértői csapatunk biztosítja a folyamatok felmérést, a szolgáltatás implementációját és üzemeltetését.
  • Ügyfelei között többek között a pénzintézetek, energetikai és közmű vállalatok szinte minden típusa megtalálható, kiknek folyamatait közel két évtizede támogatja integrált informatikai és telekommunikációs szolgáltatások terén.
  • Az Invitech saját folyamataira is alkalmazza az RPA megoldást, így kellő tapasztalattal rendelkezik a megvalósítási és a felhasználói oldalon egyaránt.

Segítünk feltárni cége új lehetőségeit

Szolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!

* Kitöltése kötelező
Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right