DLM Solutions: „gondolatolvasó” alkalmazás

„Az Invitecht mi kerestük meg már a kezdeteknél: az ár és a kiszolgálás tekintetében is találkoztak az elképzeléseink.”
Hámori Balázs, a DLM Solutions Kft. ügyvezető igazgatója

 

A testbeszéd-elemző alkalmazás az Invitech hálózatán kommunikál

Az értékesítésben ma már minden területen öldöklő a verseny, különösen a kiskereskedelemben, így akár egy százalék előny is elegendő lehet a sikerhez. Ezt az előnyt hivatott megadni a DLM Solutions Kft. testbeszéd-elemző, értékesítés-támogató fejlesztése. A több száz ügyféllel rendelkező vállalkozás már a kezdeteknél az Invitecht választotta infokommunikációs partneréül.

 

Észrevétlen segítség néhány mozdulattal

A fejlesztővállalat Android alapú alkalmazása táblagépeken működik, így egy tárgyalás során az ügyfél zavarása nélkül használható. A rendkívül egyszerű kezelőfelületen a felhasználó előre megadott képek alapján pillanatok alatt megadhatja tárgyalópartnere fej-, kéz-, kar- és a lábtartását, valamint felsőteste helyzetét. A rendszer speciális döntési motorja a bevitt jeleket értelmezi, és szinte azonnal tanácsokat ad, miként lehet pozitív irányba elmozdítani a megbeszélést.

„Vannak, akik ösztönösen jól olvassák mások testbeszédét, de többnyire rendkívül időigényes megtanulni, és megfelelően alkalmazni az erről szóló ismeretanyagot. A programunkkal teljesen kiváltani nem, de támogatni tudjuk ezt a tanulási folyamatot és az értékesítők képzését. Úgy tudjuk, hogy a fejlesztésünk egyedülálló a hazai piacon, és egyelőre külföldön sem találtunk hasonlót.” – mondta el Hámori Balázs, a DLM Solutions Kft. ügyvezető igazgatója.

 

Forintosítható előnyök a legkülönfélébb szektorok számára

A DLM Pulse olyan tudást ad az értékesítő kezébe, amit csak hosszú idő alatt lehetne elsajátítani. A képzések során is kiválóan használható, valamint sokkal költséghatékonyabb, mint egy szakértő tréner igénybevétele. Emellett többet is kínál, mint amit bármilyen képzés adhat. A szabályrendszer az összegyűjtött adatok alapján finomhangolható, a kiértékelés és a tanácsok pedig iparágra szabhatóak. Például időközben elkészült a rendszer munkaerő-kiválasztást támogató változata is, ahol a felvételi beszélgetés során a HR-eseknek ad a rendszer igen értékes segítséget. Az egyedülálló alkalmazás 2014-ben az Invitech innovációs seregszemléjén, az InnoMax pályázaton elnyerte a 20-69 fős vállalkozások kategória díját.

 

A rendszer pillanatok alatt „kimatekozza” érzelmeinket

A rendszer igazi újdonság értéke a matematikai módszertannal kidolgozott döntési motorban rejlik, amely a bevitt testbeszéd jeleket a rendszerben található szabályok szerint kiértékeli, és ezek alapján következtetéseket von le. Ezeket a következtetéseket a rendszer magasabb szinten, csoportosan újra kiértékeli, és a pillanatnyi, illetve a korábbi hangulati értékek megjelenítésén túl ügyfélkezelési tanácsokat is ad a felhasználó számára. A táblagép kliens és a nagy számításigényű szerver oldali szakértői motor az Invitech tűzfallal védett redundáns bérelt vonali internet elérésen keresztül nagyon gyorsan kommunikál egymással, így a felhasználó szinte azonnali visszajelzést kap.

„Innovatív cég vagyunk, így a megfelelő informatikai háttér alapvető fontosságú számunkra, ahogy az is, hogy ha bármilyen igény vagy probléma felmerül, gyors és szakértő támogatásban részesüljünk. Az Invitecht mi kerestük meg már a kezdeteknél: az ár és a kiszolgálás tekintetében is találkoztak az elképzeléseink” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Töltő kép

Kérem várjon!

Hírlevél feliratkozás

Név:
E-mail cím:

1467054913_icon-ios7-arrow-right