Felhők között a LIBRA

„A folyamatos rendelkezésre állás mellett rugalmasan igazodnak aktuális igényeinkhez, és a legkedvezőbb árat tudják biztosítani.”
Korpácsi László, a LIBRA Szoftver Zrt. vezérigazgató-helyettese

 

A LIBRA Szoftver Zrt. elsősorban ügyviteli szoftverek fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozik, anyavállalata – a Volán Elektronika Zrt. – révén már 55 éve a magyar IT piac meghatározó szereplője. Saját fejlesztésű integrált ügyviteli alkalmazás megoldása – a LIBRA – 30 éves szakmai tapasztalatra tekint vissza. A vállalat mindig igyekezett lépést tartani az informatika fejlődésével, ami jelenleg világszerte a cloud computing térnyerését jelenti, így a cég legújabb, kis- és középvállalatoknak szánt szoftvere már felhőszolgáltatásként is igénybe vehető. Ebben a szolgáltatásban nagy szerepet játszik az Invitech Kozma utcai adatközpontja is.

25 tanácsadójával és 25 fejlesztőjével a LIBRA nem tartozik az óriás cégek közé, mégis a hazai szoftver és IT iparban megkerülhetetlen résztvevő. 180 nagyvállalatot és több mint 550 KKV ügyfelet szolgálnak ki immár 30 éve, elmúlt éves árbevételük meghaladta az 1,2 milliárd forintot. A LIBRA mind a nagyvállalati, mind a KKV szektor számára képes olyan szolgáltatásokat, elsősorban szoftvereket előállítani, amelyekkel olcsóbb, gyorsabb és mindenekelőtt hatékonyabb lesz partnerei működése. A LIBRA Szoftver üzleti rendszerei már évek óta elérhetőek bérleti konstrukcióban és alkalmazásszolgáltatás (SaaS) formájában. A konstrukció lényege, hogy az alkalmazás üzemeltetését szolgáltatásként veheti igénybe egy vállalat, amelyért fix havi díjat fizet, a technikai háttérről, üzemeltetésről pedig a LIBRA gondoskodik az Invitech segítségével.

 

Az SaaS-hez 100%-ig megbízható háttérre van szükség

A több mint 700 ügyfél maximális kiszolgálásában az IT háttér-infrastruktúra rendkívül nagy szerepet játszik. Éppen ezért a LIBRA infokommunikációs parkját különös gondossággal kezeli. A vállalat már több éve az Invitechlel dolgozik, az internet és telefon mellett szerver hosting szolgáltatásokat is igénybe vesznek. „Az infokommunikácós partner kiválasztásánál elsősorban az objektív szempontokat értékeltük. Úgy, mint a referenciák, ár/érték arány, rendelkezésre állási vállalások, mert ezek számszerűsíthetőek. Ami bizonytalansági faktor, például a rugalmasság a hétköznapokban, az érthető kommunikáció, a partnerség és alkalmazkodás; ezeket már csak a munka során tapasztalhatjuk meg igazán” – mondta el Korpácsi László, a LIBRA Szoftver Zrt. vezérigazgató- helyettese.

 

Felhő alapon is megújul a LIBRA

A LIBRA új felhő alapú szolgáltatása a LIBRA VIRTUA lényege, hogy az integrált ügyviteli és vállalatirányítási LIBRA rendszerek bevezetéséhez és használatához mindössze egy stabil internetkapcsolatra van szükség. A LIBRA modulok és a szolgáltatási csomag összeállítása a felhasználó igényeitől függ, aki a rendszerért használat alapú havi díjat fizet. Ez a szolgáltatás kizárólag úgy tud igazán hatékony lenni, hogy a szerverek állandó működése és elérése nem kérdőjeleződik meg egyetlen pillanatra sem. Ez pedig az Invitech felelőssége is.

„Úgy gondolom, megfelelő szolgáltatót találtunk, hiszen a folyamatos rendelkezésre állás mellett rugalmasan igazodnak aktuális igényeinkhez, és a legkedvezőbb árat tudják biztosítani mind szerver hosting, mind pedig szerverbérlet területén” – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

Töltő kép

Kérem várjon!

Hírlevél feliratkozás

Név:
E-mail cím:

1467054913_icon-ios7-arrow-right