Az agilitás a jól bevált munkahelyi közösségeket is felrázza

„Mivel a célunk az volt, hogy a kollégák gondolkodásmódján változtassunk, ezért nem egy nagy tanácsadó céget kerestünk társnak, hanem olyan valakit, aki magával az emberrel akar és tud foglalkozni, és nem szimplán a módszertannal” – mondta Pászty György, az Invitech IT igazgatója. Így egy olyan projekt indult a részlegen, amelynek feladata a cég CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési) rendszerének teljes megújítása és átalakítása volt – egy külső, agilis coach segítségével. Ez tipikusan egy olyan terület, amelyen az agilis szemlélet sokat képes javítani: a gyorsan változó üzleti igények miatt rugalmasnak kell lenni, miközben a hagyományos munkamódszerek alkalmazásával a CRM fejlesztést is a dolgozók lassabb reakcióideje, az elvégzendő feladatok halmozódása és az átláthatóság hiánya jellemezheti.

Tovább...

Vissza...