Ügyfélszolgálat

Környezetbarát

Az e-számla ugyanolyan számlának minősül, mint a postai úton kiküldött papírszámla, nem kell kinyomtatni és postázni, így Önnel együtt hozzájárulunk környezetünk védelméhez.

Gyors

A postai kézbesítéshez képest akár 5 nappal korábban megkaphatja számláit, amelyeket elkészülésük után automatikusan kiküldünk a megadott e-mail címekre.

Kényelmes

Az elkészült számlákról díjmentesen értesítést küldünk e-mailben, majd sorban állás nélkül, csoportos beszedési megbízással vagy átutalással rendezheti azokat. Nem kell megőriznie a számlákat és a befizetést igazoló szelvényeket. Számláit korlátlan ideig tároljuk, így szükség esetén bármikor visszakereshető és letölthető a nap 24 órájában Ügyfélportálunkon.

Hiteles

Az elektronikus formában készült számla időbélyeggel ellátott, amely a hatóságok (pl. NAV) felé történő elszámolás szabályainak is megfelel, így hivatalos ügyek intézéséhez is használható.

Hol válthat e-számlára?

  • Regisztrálhat Ügyfélportálunkra, ahol online azonnal megrendelheti szolgáltatásunkat az Ügyintézés menüpont alatt.
  • Vagy hívhatja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1444/2-es menüponton, ahol kollégáink beállítják Önnek.
  • Vagy az alábbi elérhetőségek egyikére beküldött, megfelelően kitöltött „Díjfizetési mód- és számlatípus-választó nyilatkozat” című formanyomtatvánnyal, melyet letölthet honlapunkról az Ügyfélszolgálat > Ügyintézéshez letölthető dokumentumok részében.

e-mailben: vip@invitech.hu       levélben: 2041 Budaörs, Pf. 1444

Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right