{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

A testbeszéd-elemző alkalmazás az Invitech hálózatán kommunikál
 
Az értékesítésben ma már minden területen öldöklő a verseny, különösen a kiskereskedelemben, így akár egy százalék előny is elegendő lehet a sikerhez. Ezt az előnyt hivatott megadni a DLM Solutions Kft. testbeszéd-elemző, értékesítés-támogató fejlesztése. A több száz ügyféllel rendelkező vállalkozás már a kezdeteknél az Invitech-et választotta infokommunikációs partneréül.

 

Észrevétlen segítség néhány mozdulattal

A fejlesztővállalat Android alapú alkalmazása táblagépeken működik, így egy tárgyalás során az ügyfél zavarása nélkül használható. A rendkívül egyszerű kezelőfelületen, a felhasználó előre megadott képek alapján, pillanatok alatt megadhatja tárgyalópartnere fej-, kéz-, kar- és a lábtartását, valamint felsőteste helyzetét. A rendszer speciális döntési motorja a bevitt jeleket értelmezi, és szinte azonnal tanácsokat ad, miként lehet pozitív irányba elmozdítani a megbeszélést.

„Vannak, akik ösztönösen jól olvassák mások testbeszédét, de többnyire rendkívül időigényes megtanulni, és megfelelően alkalmazni az erről szóló ismeretanyagot. A programunkkal teljesen kiváltani nem, de támogatni tudjuk ezt a tanulási folyamatot és az értékesítők képzését. Úgy tudjuk, hogy a fejlesztésünk egyedülálló a hazai piacon, és egyelőre külföldön sem találtunk hasonlót.” – mondta el Hámori Balázs, a DLM Solutions Kft. ügyvezető igazgatója.

Forintosítható előnyök a legkülönfélébb szektorok számára

A DLM Pulse olyan tudást ad az értékesítő kezébe, amit csak hosszú idő alatt lehetne elsajátítani. A képzések során is kiválóan használható, valamint sokkal költséghatékonyabb, mint egy szakértő tréner igénybevétele. Emellett többet is kínál, mint amit bármilyen képzés adhat. A szabályrendszer az összegyűjtött adatok alapján finomhangolható, a kiértékelés és a tanácsok pedig iparágra szabhatók. Például, időközben elkészült a rendszer munkaerő-kiválasztást támogató változata is, ahol a felvételi beszélgetés során a HR-eseknek ad a rendszer igen értékes segítséget. Az egyedülálló alkalmazás 2014-ben az Invitech innovációs seregszemléjén, az InnoMax pályázaton elnyerte a 20-69 fős vállalkozások kategória díját.

A rendszer pillanatok alatt „kimatekozza” érzelmeinket

A rendszer igazi újdonságértéke a matematikai módszertannal kidolgozott döntési motorban rejlik, amely a bevitt testbeszéd - jeleket a rendszerben található szabályok szerint kiértékeli, és ezek alapján következtetéseket von le. Ezeket a következtetéseket a rendszer magasabb szinten, csoportosan újra kiértékeli, és a pillanatnyi, illetve a korábbi hangulati értékek megjelenítésén túl ügyfélkezelési tanácsokat is ad a felhasználó számára. A táblagép - kliens és a nagy számításigényű, szerver oldali szakértői motor az Invitech tűzfallal védett redundáns bérelt vonali internet elérésen keresztül nagyon gyorsan kommunikál egymással, így a felhasználó szinte azonnali visszajelzést kap.

„Innovatív cég vagyunk, így a megfelelő informatikai háttér alapvető fontosságú számunkra, ahogy az is, hogy ha bármilyen igény vagy probléma felmerül, gyors és szakértő támogatásban részesüljünk. Az Invitech-et mi kerestük meg már a kezdeteknél: az ár és a kiszolgálás tekintetében is találkoztak az elképzeléseink” – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata számára, tevékenységéből adódóan, nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében. A „Részletek” után kiderül, miként oldottuk meg a feladatot.

Az UNIX Autó Kft. Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata. A közel háromezer főt foglalkoztató társaság több mint 400 beszállítóval áll kapcsolatban, mintegy 10 millió darabos raktárkészlete kirendeltségein, viszonteladóinál és szervizeiben is elérhető. A cég, Magyarország mellett, Romániában és Szlovákiában is jelen van. A három országban összesen 149 kirendeltséggel rendelkezik.

Az UNIX számára, tevékenységéből adódóan, nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében.

Az Invitech bérelt vonali internet-szolgáltatása rendkívül stabil, megbízható és kiváló ár-érték arányú választást jelentett a piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalatnak. Emellett pedig, a hozzá kapcsolódó back-up szolgáltatásnak köszönhetően, az üzemkiesés kockázata rendkívül minimális, hiszen az Invitech erről is gondoskodik az együttműködés keretében.

Az Invitech a kis- és nagykereskedelemben is megbízható ICT támogatást nyújt a POLUS-COOP Zrt. számára
 
A POLUS-COOP Zrt. több száz munkatársának nyújt kenyérkereseti lehetőséget, több tízezer vásárlójának pedig friss sütőipari termékekkel szolgál minden nap. A mintegy 6,7 milliárd forintos árbevételű vállalat - a Dunántúlon az egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, magyar tulajdonú kereskedelmi hálózata, a COOP-üzletlánc partnereként - a családok napi fogyasztási szükségleteit is biztosítja. Az ehhez elengedhetetlen ICT megoldásokat az Invitech szolgáltatja.

Összekötve könnyebb

A kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó regionális cég 49 telephellyel rendelkezik szerte a Dunántúlon, amelyek összeköttetése kulcsfontosságú a hatékony működéshez és a boltok ellátásához.

„A POLUS-COOP Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az ország minden területén azonos színvonalú szolgáltatást nyújtson vásárlói részére, amelynek elengedhetetlen része, hogy számos telephelyünk összeköttetése korszerű és akadálymentes legyen. Ezzel nem csupán vevőinknek, hanem több száz munkatársunknak is könnyebbé tehetjük mindennapos feladataikat, amire nagy hangsúlyt fektetünk, hiszen ők állnak kapcsolatban vásárlóinkkal, ezáltal a vállalatot is ők képviselik” – mondta György László, a POLUS-COOP Zrt. gazdasági igazgatója.

Az Invitech a POLUS-COOP Zrt. infokommunikációs partnereként ennek a kapcsolatnak a kialakításában segít korszerű hang - és adat szolgáltatásaival. A 2000 óta tartó együttműködés keretében kezdetben hagyományos hang - és internet - szolgáltatásokat biztosított az Invitech. A hatékonyabb üzletmenet kialakítására 2012-ben kezdődött el a közösen való gondolkodás PVPN szolgáltatás igéynbevételéről a raktárak és a termelőüzemek között a központtal. A szolgáltató optikai hálózaton keresztül nagy sebességű bérelt vonali internetet alakított ki a POLUS-COOP Zrt. központjában. A 49 bolt és a központ közötti ingyenes kommunikációt pedig az Invitech IP alapú hang szolgáltatása biztosítja. Az Invitech partner volt a közös gondolkodásban is. „Ez a fajta hozzáállás az Invitech részéről egy olyan előny a szektorban, amit nagyon kevés piaci szereplő mondhat el magáról. Mindez pedig hatalmas segítség volt a döntésben” – tette hozzá Priskin József, a POLUS-COOP Zrt. IT vezetője.

A korszerű egyszerűbb

Nem minden cég szeretne beruházni fizikai alközpontra, hiszen annak kiépítése jelentős költségekkel jár, míg üzemeltetése külön kapacitást és munkaerőt igényel. Így a POLUS-COOP Zrt. számára is az IP Center bizonyult az ideális megoldásnak, mellyel kedvező percdíjak mellett a társaság rugalmasan változtatható hangalapú szolgáltatáshoz jutott. A „felhőben” üzemeltetett modern alközponti megoldás bérleti konstrukcióban érhető el, és rövid idő alatt kiépíthető a telephelyek és a különböző osztályok dolgozóinak összekapcsolásához. Az IP Centernél a mellékek száma egyszerűen és gyorsan változtatható, így mindig csak annyi asztali telefonkészülék lesz a cégnél, amennyire éppen szükség van.

A szolgáltatással nem jelent akadályt az üzlettől távoli munkavégzés sem, mivel az asztali okostelefonhoz számítógéppel, illetve mobiltelefonnal is lehet csatlakozni. A szolgáltatás további előnye, hogy a rendszerek megfelelő működését a szolgáltató „észrevétlenül” biztosítja, így az azt igénybe vevő cég teljes mértékben a saját üzleti tevékenységére tud fókuszálni.

 
A LIBRA Szoftver Zrt. elsősorban ügyviteli szoftverek fejlesztésével és forgalmazásával foglalkozik, anyavállalata – a Volán Elektronika Zrt. – révén már 55 éve a magyar IT- piac meghatározó szereplője. Saját fejlesztésű, LIBRA elnevezésű ügyviteli alkalmazás megoldása 30 éves múltra tekint vissza. A vállalat mindig igyekezett lépést tartani az informatika fejlődésével, ami jelenleg világszerte a cloud computing térnyerését jelenti, így a cég legújabb, kis- és középvállalatoknak szánt szoftvere már felhőszolgáltatásként is igénybe vehető. Ebben a szolgáltatásban nagy szerepet játszik az Invitech Kozma utcai adatközpontja is.

25 tanácsadójával és ugyanennyi fejlesztőjével a LIBRA nem tartozik az óriás cégek közé, mégis a hazai szoftver és IT iparban megkerülhetetlen résztvevő. 180 nagyvállalatot és több mint 550 KKV ügyfelet szolgálnak ki immár 30 éve, elmúlt éves árbevételük meghaladta a 1,5 milliárd forintot. A LIBRA mind a nagyvállalati, mind a KKV szektor számára képes olyan szolgáltatásokat, elsősorban szoftvereket előállítani, amelyekkel olcsóbb, gyorsabb és mindenekelőtt hatékonyabb lesz partnerei működése. A LIBRA Szoftver üzleti rendszerei már évek óta elérhetőek bérleti konstrukcióban és alkalmazásszolgáltatás (SaaS) formájában. A konstrukció lényege, hogy az alkalmazás üzemeltetését szolgáltatásként veheti igénybe egy vállalat, amelyért fix havidíjat fizet, a technikai háttérről, üzemeltetésről pedig a LIBRA gondoskodik az Invitech segítségével.

Az SaaS-hez 100%-ig megbízható háttérre van szükség

A több mint 700 ügyfél maximális kiszolgálásában az IT háttér-infrastruktúra rendkívül nagy szerepet játszik. Éppen ezért a LIBRA infokommunikációs parkját különös gondossággal kezeli. A vállalat már több éve az Invitech-el dolgozik, az internet és telefon mellett szerver szolgáltatásokat is igénybe vesznek. „Az infokommunikációs partner kiválasztásánál elsősorban az objektív szempontokat értékeltük. Úgy, mint a referenciák, ár/érték arány, rendelkezésre állási vállalások, mert ezek számszerűsíthetőek. Ami bizonytalansági faktor, például a rugalmasság a hétköznapokban, az érthető kommunikáció, a partnerség és alkalmazkodás; ezeket már csak a munka során tapasztalhatjuk meg igazán” – mondta el Korpácsi László, a LIBRA Szoftver Zrt. vezérigazgató-helyettese.

Felhő alapon is megújul a LIBRA

A LIBRA új felhő alapú szolgáltatása, a LIBRA VIRTUA lényege, hogy az integrált ügyviteli és vállalatirányítási LIBRA rendszerek bevezetéséhez és használatához mindössze egy stabil internetkapcsolatra van szükség. A LIBRA modulok és a szolgáltatási csomag összeállítása a felhasználó igényeitől függ, aki a rendszerért használat alapú havidíjat fizet. Ez a szolgáltatás kizárólag úgy tud igazán hatékony lenni, ha a szerverek állandó működése és elérése folyamatosan biztosított. Ez pedig az Invitech felelőssége is.

„Úgy gondolom, megfelelő szolgáltatót találtunk, hiszen a folyamatos rendelkezésre állás mellett rugalmasan igazodnak aktuális igényeinkhez, és a legkedvezőbb árat tudják biztosítani mind szerver hosting, mind pedig szerverbérlet tekintetében” – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

A G'Roby élelmiszer-szupermarket láncot 1992-ben alapították, a Budapesten működő bolthálózat jelenleg 5 üzletet üzemeltet. A társaság 1999-ben indította el házhozszállítási szolgáltatását, és Magyarországon az elsők között, 2000 tavaszán nyitotta meg online áruházát. Jelenleg mintegy 230 alkalmazott dolgozik a cégnél. 

A G’Roby olyan tevékenységet folytat, amelyben alapvető fontosságú a stabil internetkapcsolat, a telephelyek megbízható összeköttetése, illetve az olyan ügyfélkapcsolati szolgáltatások, amelyek segítségével megoldható az online rendelések felvétele, valamint a nagyszámú vásárló folyamatos kiértesítése.

Az Invitech bérelt vonali internet-szolgáltatása, IP-alapú telefonrendszere, valamint az olyan szolgáltatások, mint a telephelyek közötti VPN-kapcsolat biztosítása, jelentett igazi megoldást a szupermarket-lánc által elvártakra. Mindemellett egy esetleges adatvesztés sem okozhat komolyabb problémát a társaságnak, hiszen az Invitech a megfelelő back-up szolgáltatásról is gondoskodott.

 

 
A MOL Csoport tagjai számára nyújtandó teljes körű informatikai szolgáltatás felelőseként, a MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszú ideje bízik szakértelmünkben. Többek között a helyi, illetve a töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán is hozzánk fordultak.

Közép-Kelet Európában a legnagyobbak közt

A MOL Magyarország vállalatcsoport egy integrált olaj-, gáz- és petrolkémiai csoport, amely négy országban van jelen, székhelye Budapest. Upstream és downstream tevékenységet folytat, nagyobb finomítói és petrolkémiai egységei Százhalombattán, Tiszaújvárosban és Zalaegerszegen találhatóak. A cég Romániában, Szerbiában és Szlovéniában is aktív. A MOL Magyarország, mint zászlóshajó-szervezet a nemzetközi MOL Csoport tagja, amely nagyméretű, koncentrált nemzetközi kutatási és termelési portfólióval rendelkezik, és az egyik legnagyobb vállalat Közép-Kelet Európában. A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. (MIS Kft.) pedig 2015-ben jött létre azzal a céllal, hogy a MOL Csoport tagjainak teljes körű informatikai szolgáltatást nyújtson. A 2018-ban több mint három milliárd forint árbevételt jegyző társaság egy telephellyel és hat fiókteleppel rendelkezik, munkatársai száma meghaladja a 200-at.

Ügyfélközpontú hozzáállás

A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszabb ideje dolgozik együtt az Invitech-el az infokommunikációs technológia különböző területein. A két cég állandó szolgáltatási szerződésben áll egymással. A MOL helyi, illetve töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán kereste meg ismét az Invitech-et. A megbízás a társaság mobil-, desktop-, notebook- és network környezetének hosszú távú háttértámogatására is kiterjed. Szakembereinek tapasztalata, az optimális ár, a már korábbiakban is tapasztalt professzionális hozzáállás, illetve az Invitech ügyfélközpontúsága révén esett a választás a cégre. Az átállás rövid időn belül megvalósult, az üzemeltetés minősége pedig az eddig megszokotthoz hasonlóan továbbra is kiváló.

 
Komoly elvárások, összetett feladatok
 
A Sinergy 2015-ben történő akvizíciója után szükségessé vált a két különböző informatikai háttér összehangolása, valamint a telephelyek közötti összeköttetés megvalósítása. Ehhez olyan infokommunikációs szolgáltatóra volt szükség, amely az irodai és üzletviteli támogató megoldásokat stabilan és ügyfélre szabottan, egy kézből biztosítja, valamint képes a legösszetettebb rendszerek kiszolgálására is. További fontos elvárás volt a rövid kivitelezési határidő, valamint az üzletmenet folytonosságának biztosítása a fúzió ideje alatt. A feladat jelentőségét tovább növelte, hogy nem egy szokványos irodai megoldás szállítására, hanem rendkívül magas megbízhatóságú, az energetikában elvárt üzemkészséget is garantálni képes rendszer megvalósítására volt szükség. Emellett elvárás volt az is, hogy az ALTEO Nyrt. jövőbeni változásaihoz, fejlődéséhez igazodó, rugalmas és jól skálázható informatikai környezetet alakítson ki a szolgáltató. Az Invitech széles körű szolgáltatás-portfóliójával, hasonló volumenű projektekben szerzett jelentős szakmai tapasztalatával optimális választásnak bizonyult.

„Az ALTEO Nyrt-től, mint tőzsdén jegyzett energetikai cégtől, a transzparencia mellett, a hatékony működést is elvárják a befektetők. Ugyanezt várja el a vállalat partnereitől is, kiváltképp, ha olyan stratégiai fontosságú területekért felelnek, mint az informatika, hiszen az energetikai rendszerek hatékony működtetése ma már elképzelhetetlen korszerű informatikai és telekommunikációs háttér nélkül. Elég csak az olyan összetett létesítmények kiszolgálására gondolni, mint az erőművek vagy a szabályozó központok. A Sinergy portfoliójának integrálásához elengedhetetlen volt a két vállalat tökéletes informatikai összehangolása és továbbfejlesztése. Ezért úgy döntöttünk, hogy teljes körű IT-outsourcing keretében mindent egy kézből veszünk igénybe rugalmasan skálázható, költséghatékony szolgáltatás formájában. Az Invitech adatközponti kompetenciája pedig meggyőzött minket arról, hogy szervereinket is a szolgáltató Kozma utcai adatközpontjába költöztessük, amely megfelel a legmagasabb szintű biztonsági követelményeknek” – nyilatkozta ifj. Chikán Attila, az ALTEO Nyrt. vezérigazgatója.

Az IT-feladatok kiszervezése növeli a rugalmasságot

Az ALTEO-t kiszolgáló új informatikai rendszer kialakítása csupán néhány hónapot vett igénybe. Az Invitech a teljes projekt vezetéséért, tervezéséért, megvalósításáért és a minőségbiztosításért is felelt, amely magában foglalta a teljes körű informatikai felmérést, a szükséges hálózatok kialakítását, valamint a meglévő rendszerekkel párhuzamosan az új megoldások bevezetését. A 2015-ben indult együttműködés keretében, az Invitech az ALTEO 12 telephelyén található közel 200 munkaállomás biztonságos működéséért felel. A megbízás magában foglalja a szükséges informatikai eszközök és alkalmazások biztosítását is, a laptopoktól a nyomtatókon át az irodai és ügyviteli szoftverekig. Ennek a szolgáltatásnak a kiszervezése azért is előnyös az energetikai vállalat számára, mert így hosszú távon is egy rugalmasan bővíthető informatikai háttér segíti munkáját a további növekedéshez.