A projektek által elnyerhető támogatás
A pályázat keretösszege:
- a rendelkezésre álló keret: 2 500 000 Ft;
- az elnyerhető összeg legfeljebb 500 000 Ft.
Magyarországon 5 pályázat nyer támogatást, melyek közül:
- 3 pályázatnak a közönségszavazás és a zsűri súlyozott döntése alapján ítélik meg a támogatást.
- A zsűri által kiválasztott 10 pályázatot az Invitech közönségszavazásra is bocsátja. Amellett, hogy a közönségszavazás eredménye az egész pályázat végső eredményébe is beleszámít, az itt a legtöbb szavazatot összegyűjtő pályázó az "Innomax közönségdíjának" birtokosává válik.
- A külön kategóriát jelentő eszközpályázat a zsűri döntése alapján kerül elbírálásra.
A pályázati projekt futamideje: 2022. március 1. - 2022. december 31.
Az Invitech ICT Services Kft. a támogatottak részére az alábbiakat is felkínálja:
- megkapja az „Innomax Díj” emlékplakettjét;
- korlátlan ideig jogosult az „Innomax Díj” cím viselésére és annak feltüntetésére;
- meghívót kap a Díj ünnepélyes átadására, ahol a sajtó képviselőivel is lehetősége lesz találkozni;
- neve és rövid bemutatása megjelenik az Invitech üzleti megoldásaival kapcsolatos kiadványaiban, honlapján, sajtócikkeiben, illetve egyéb kommunikációs anyagaiban;
- 5 óra szakmai konzultációt, mentorálást kap térítésmentesen az Invitechtől.
Elszámolható költségek
Minden, a projekt végrehajtásához indokolt, arányos mértékű és szükséges közvetlen költség elszámolható, amelyek a támogatott szervezetnél merülnek fel, az alábbiak szerint:
- szükségesek a projekt végrehajtásához;
- szerepelnek a pályázatban beadott projekt költségvetésben;
- a projekt végrehajtása alatt keletkeznek (azaz a költséghez kapcsolódó teljesítés, a számlázás és a kifizetés is a projekt futamideje alatt történik);
- azonosíthatók és ellenőrizhetők, a projekt megvalósítója számviteli nyilvántartásában elszámolt költségek;
- észszerűek, indokoltak és megfelelnek a hatékony és eredményes pénzgazdálkodás feltételeinek, különösen a hatékonyság és gazdaságosság feltételének;
- megfelelnek a vonatkozó, hatályos jogszabályoknak;
- számlákkal és bizonylatokkal, vagy azokkal egyenértékű könyvelési dokumentumokkal vannak alátámasztva.
A fentiek szerint különösen az alábbi költségek támogathatóak:
- a projektben résztvevő alkalmazottak bér- és járulékköltsége (a foglalkoztatás teljes költsége elszámolható, függetlenül attól, hogy munkaviszonyról, megbízási szerződésről vagy számlás vállalkozóról van szó);
- a projektben résztvevő alkalmazottak és egyéb résztvevők (például önkéntesek, résztvevők) utazási költségei és napidíja (megadva az utazás célját, módját és távolságát) irányadó számviteli szabályok szerint;
- a projekthez szükséges (új vagy használt) berendezések, eszközök és kellékek kölcsönzése vagy vásárlása;
- szolgáltatások költségei, ideértve a rendezvényeket, nyomtatás és kiadvány költségeket, honlap és egyéb technikai fejlesztés és egyéb szolgáltatások költségeit;
- pályázó szervezet általános működési költségei, a projekt méretéhez arányos mértékben (könyvelés, irodabérlet, takarítási, karbantartási költségek, közműdíjak, telefon, internet, posta stb.).