{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata számára tevékenységéből adódóan nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében. A „Részletek” után kiderül, miként oldottuk meg a feladatot.

Az UNIX Autó Kft. Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata. A közel háromezer főt foglalkoztató társaság több mint 400 beszállítóval áll kapcsolatban, és mintegy 10 millió darabos raktárkészlete kirendeltségein, viszonteladóinál és szervizeiben is elérhető. A cég Magyarország mellett, Romániában és Szlovákiában is jelen van. A három országban, összesen 149 kirendeltséggel rendelkezik.

Az UNIX számára, tevékenységéből adódóan nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében.

Az Invitech bérelt vonali internet-szolgáltatása rendkívül stabil, megbízható és kiváló ár-érték arányú választást jelentett a piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalatnak. Emellett pedig a hozzá kapcsolódó back-up szolgáltatásnak köszönhetően az üzemkiesés kockázata rendkívül minimális a cég esetében, hiszen az Invitech erről is gondoskodik az együttműködés keretében.

A MOL Csoport tagjai számára nyújtandó teljes körű informatikai szolgáltatás felelőseként a MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszú ideje bízik szakértelmünkben. Többek között a helyi, illetve a töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán is hozzánk fordultak.

Közép-Kelet Európában a legnagyobbak közt

A MOL Magyarország vállalatcsoport egy integrált olaj-, gáz- és petrolkémiai csoport, amely négy országban van jelen, székhelye Budapest. Upstream és downstream tevékenységet folytat, nagyobb finomítói és petrolkémiai egységei Százhalombattán, Tiszaújvárosban és Zalaegerszegen találhatóak. A cég Romániában, Szerbiában és Szlovéniában is aktív. A MOL Magyarország, mint zászlóshajó-szervezet a nemzetközi MOL Csoport tagja, amely nagyméretű, koncentrált nemzetközi kutatási és termelési portfólióval rendelkezik, és az egyik legnagyobb vállalat Közép-Kelet Európában. A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. (MIS Kft.) pedig 2015-ben jött létre azzal a céllal, hogy a MOL Csoport tagjainak teljes körű informatikai szolgáltatást nyújtson. A 2016-ban több mint két és fél milliárdos árbevételt jegyző társaság egy telephellyel és hat fiókteleppel rendelkezik, munkatársai száma meghaladja a 170-et.

Ügyfélközpontú hozzáállás

A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszabb ideje dolgozik együtt az Invitech-el az infokommunikációs technológia különböző területein. A két cég állandó szolgáltatási szerződésben áll egymással. A MOL helyi, illetve töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán kereste meg ismét az Invitech-t. A megbízás a társaság mobil-, desktop-, notebook- és network környezetének hosszú távú háttértámogatására is kiterjed. Szakembereinek tapasztalata, az optimális ár, a már korábbiakban is professzionális hozzáállás, illetve az Invitech ügyfélközpontúsága révén esett a választás a cégre. Az átállás rövid időn belül megvalósult, az üzemeltetés minősége pedig az eddig megszokotthoz hasonlóan kiváló.

 
Lufthansa Systems Hungária: több mint 300 légitársaság kiszolgálása itthonról

A Lufthansa Systems a világ egyik vezető IT-szolgáltatója a légi közlekedés területén. A Magyarországon közel 300 főt foglalkoztató és hatmillárd forint feletti árbevételt elérő vállalat saját üzemeltetésű szervereinek és hálózati infrastruktúrájának keresett modern, maximálsan megbízható adatközpontot. A feladat súlyából már érezhető: nem bízhatták akárkikre a munkát.

Cél: az ügyféligények megismerése

A Lufthansa Systems a világ egyik vezető IT-szolgáltatója a légi közlekedés területén. Rendszerintegrátorként tevékenységi körébe tartozik a légi közlekedés minden üzleti folyamatának támogatása: tervezési szolgáltatások, utasok és szállítmányok adatainak kezelése, pénzügyi rendszerek támogatása, repülési műveletek informatikai hátterének biztosítása, operatív légijármű javítási és karbantartási munkák segítése. Ebben az iparágban az informatikai megoldások fejlesztésében és finomításában az egyik legfontosabb szempont, hogy az minél jobban segítse az utasok és ügyfelek igényeinek, viselkedésének megismerését, és ezen információk feldolgozását intelligens IT-megoldásokon keresztül biztosítsa a légitársaságok számára.


Modern, maximálisan megbízható adatközpont

A Magyarországon közel 300 főt foglalkoztató, hatmilliárd forint feletti árbevételt elérő vállalat több mint 300 légitársaságot szolgál ki hazai telephelyéről. A társaság saját üzemeltetésű szervereinek és hálózati infrastruktúrájának keresett modern, maximálisan megbízható adatközpontot. Az ennek a kritériumnak való megfelelés, a remek lokáció és ár-érték arány miatt esett a cég választása az Invitech-re, amely már korábban is biztosított szerver elhelyezést a Lufthansa Systems Hungáriának, a legutóbbi megbízás keretében pedig már a sötétszál összeköttetést is innen veszik igénybe.

 
A Colas csoport világvezető a közúti-, vasúti-, vízi- és légiközlekedés-kiépítésben, városfejlesztésben és környezetvédelmi beruházásokban. A vállalat országos lefedettségű, összetett szolgáltatásokat nyújtó IT-partnert keresett a tevékenységéhez szükséges telekommunikációs háttér biztosítása érdekében.

A Colas csoport világvezető a közúti-, vasúti-, vízi- és légiközlekedés-kiépítésben, városfejlesztésben és környezetvédelmi beruházásokban. Magyar cégcsoportja 1991 óta vesz részt a hazai építőipari beruházásokban. Az elmúlt évtizedekben a Colas több mint száz kilométernyi gyorsforgalmi utat épített Magyarországon, de az autópálya- és útépítési feladatok mellett a különleges mérnöki létesítmények, valamint az érzékeny, komoly szervezést igénylő városrehabilitációs és közműépítési megbízások kivitelezőjeként egyaránt az iparág élvonalába tartozik.

A vállalat számára fontos volt, hogy az egész országot lefedő, összetett szolgáltatásokat nyújtó IT-partnert találjon a tevékenységéhez szükséges telekommunikációs háttér biztosítása érdekében. A cél kezdetben a legkülönfélébb informatikai rendszerek kiépítése volt oly módon, hogy a szolgáltatóval való kapcsolattartás ne bonyolódjon, az ügyfélkiszolgálás pedig egyúttal rugalmas, gyors és problémacentrikus legyen. A speciális igények és mindezek egy csomagban való kielégítése miatt is esett a választás az Invitech-re, akik az ár-érték arány, illetve a rugalmasság tekintetében is kedvezőbb ajánlattal tudtak előállni legnagyobb riválisukkal szemben.

 

 
Momert: Mérlegen az informatikai szolgáltatások

Elektronikus levelezésük folyamatos fejlődése és bővülése vezetett odáig, hogy a korábban a saját vállalkozás keretein belül megszervezett IT feladatok megvalósításához a Momert külső partnert keressen. De pontosan mely szolgáltatásainkat választották? Tudja meg a „Részletek” után!

A Momert Zrt.-nél a szolgáltatás színvonala, megbízhatósága, illetve a megfelelő ár-érték arány döntött

A Momert Zrt. közel 2,7 milliárd forintos árbevétellel büszkélkedő, 250 főt foglalkoztató vállalat, amely jelenleg 113 terméket gyárt és szállít a világ különböző pontjaira. Az Invitech kezdetben csak telefonszolgáltatást biztosított a vállalatnak, de a sikeres együttműködésnek köszönhetően a cég újra az Invitech-et választotta IT partneréül és kibővítette a vele kötött szerződését egyéb szolgáltatásokra is.

A Momert Zrt. közel 50 éves múltra visszatekintő, magyar vezetésű vállalkozás, fő profilja a különböző típusú mérlegek és más háztartási kisgépek, babaápolási és egészség-megőrzési termékek gyártása, forgalmazása. A cég sikereit a piaci igényekhez való sikeres alkalmazkodásának, minőségi termékeinek és vásárlóközpontú cégpolitikájának tulajdonítja. A társaság kiemelten fontosnak tartja a megbízható partner kiválasztását az egyes részfeladatokra. A Momert és az Invitechsikeres együttműködése is ennek szellemében bővült az elmúlt években.

A dunaújvárosi székhelyű vállalat számára a legfontosabb erények a megbízhatóság, kiegyensúlyozott teljesítmény és szakmai elismertség, ezért számukra az Invitech tűnt az optimális választásnak az IT feladatok kiszolgálására.

„A bővülő szolgáltatási kör az IT-feladatok és ezekre fordított költségek folyamatos növekedését hozták magukkal az elmúlt években, az Invitech pedig, magas színvonalú szolgáltatásaival biztosította a vállalat növekedéshez szükséges professzionális szakmai hátteret. A konkurens cégektől kapott ajánlatok elfogadása esetén nem láttuk biztosítottnak a folyamatosságot, a megbízható szolgáltatási és pénzügyi kapcsolatot” – foglalta össze Urbán László Imre, a Momert Zrt. vezérigazgatója, miért billent az a bizonyos mérleg a korszerű informatikai megoldásokat kínáló cég felé. A szolgáltató kiválasztásakor elsősorban a szolgáltatás színvonala, megbízhatósága, illetve a megfelelő ár-érték arány döntött.
A levelezőrendszertől a szoftverüzemeltetésig. Az elektronikus levelezés folyamatos fejlődése és bővülése, valamint az internet szerepének felértékelődése vezetett odáig, hogy a korábban a saját vállalkozás keretein belül megszervezett IT feladatok megvalósításához külső partnert keressen a cég.

 
A neves ügyfélkörrel rendelkező, autóipari alkatrészeket gyártó Rosenberger a teljes kommunikációs hálózatuk redundáns, bel- és külföldi végpontokkal ellátott kiépítéséhez keresett megoldást, méghozzá meglehetősen feszes, mindössze négy hetes kiépítési határidővel. Izgalmas, nagy szaktudást igénylő feladat volt.

A Rosenberger név egyet jelent a legmodernebb technikával, minőséggel és kreativitással, már több mint fél évszázada. A vállalat a magasfrekvenciás és a száloptikai technológiában alkalmazott összeköttetések gyártásában világszerte vezető pozíciót tölt be. Számos neves cég tartozik ügyfelei közé a mobil- és a telekommunikáció, információs technológia, orvosi elektronika, ipari méréstechnika, autóipari elektronika és az elektromos autók gyártásának terén.

A Rosenberger régóta kapcsolatban állt már az Invitech-el, az elektrotechnikai berendezéseket gyártó cég korábban már igénybe vette az informatikai és telekommunikációs társaság megoldásait az LTO-rendszerű biztonsági adattárolás kapcsán, de hangalapú, valamint internetes szolgáltatásokat is innen kért telephelyeire. Teljes kommunikációs hálózatuk redundáns, bel- és külföldi végpontokkal ellátott kiépítéséhez, illetve szélessávú Carrier Ethernet szolgáltatás igénybevételéhez szintén az Invitech-t választották. A szolgáltató rugalmasan, mindössze négy hetes kiépítési határidővel vállalta a projekt kivitelezését. A beruházásnak köszönhetően huszonöt százalékkal csökkentek a Rosenberger informatikai költségei.

A világ szinte összes KUKA robotjának vezérlőszekrényét a magyar leányvállalat gyártja. A folyamatos működéshez elengedhetetlen a szünetmentes on-line kapcsolat a telephelyek, illetve a német központ között. A KUKA robotokról és feladatról további információk a „Részletek” után.

Miért nincsenek saját szerverei egy robottechnológiával foglalkozó világcégnek?

A high-tech ipar élvonalában is egyre jellemzőbb trend, hogy a piaci szereplők az alaptevékenységüket támogató informatikai infrastruktúra üzemeltetését külső szakértőre bízzák. Ebbe a körbe tartozik az ipari robotokat gyártó KUKA Robotics is. Ma már a világ szinte összes KUKA robotjának vezérlőszekrényét a közel 1050 főt foglalkoztató magyar vállalat két telephelyén, Taksonyban és Füzesgyarmaton gyártják. Így a folyamatos működéshez elengedhetetlen a szünetmentes online kapcsolat a telephelyek, illetve a német központ között. Mindenhez az Invitech biztosít megbízható hátteret.

A cégcsoport fő profilja ipari robotok gyártása, értékesítése és szervize, emellett folyamatos hotline elérhetőséget is tartalmaz a vállalat szolgáltatáscsomagja. Robotkarjaik megtalálhatóak a szórakoztatóiparban is, például vidámparkokban. Magyarországon szinte minden területen dolgoznak KUKA robotok, ahol automatizálásról van szó, a legnagyobb partnereik az autógyárak, melyek gyártósorain robotjaik hegesztenek, políroznak, vagy épp festenek.

„Elsősorban azért döntöttünk infokommunikációs erőforrásaink kihelyezése mellett, mert a szerverelőfizetés ötéves futamidő alatt 40-50%-kal olcsóbb megoldást jelent, mintha saját beruházásban vásároltuk volna meg a termelés kiszolgálásához szükséges szerverparkot” – mondta Juhász László, a KUKA Robotics Hungária Ipari Kft. IT menedzsere. „A rugalmas előfizetési konstrukció miatt mindig annyi kapacitást bérelhetünk az Invitech adatközpontjában, amennyire éppen szükségünk van. Nincs kihasználatlan, feleslegesen előre megvásárolt teljesítmény, így a költségeket a bevételekhez tudjuk arányosítani” – tette hozzá.

Évi 40 perc megállás engedélyezett

A KUKA Robotics szerverei évi 8000 munkaórát dolgoznak. A cég rendelkezik szünetmentes tápegységekkel, generátorokkal, amelyek hosszabb áramszünet esetén is gondoskodnak az áramellátásról, de saját erőből csak horribilis költségekkel lennének képesek teljesíteni az úgynevezett „ötkilences”, vagyis a 99,999 százalékos rendelkezésre állást, ami éves szinten is csak negyven perc kiesést jelenthet. Az Invitech mindezért szerződésben vállal kezességet és garantálja a folyamatos adatbiztonságot is, amely elengedhetetlen az iparban élen járó high-tech megoldásokat kidolgozó KUKA Robotics számára.

 
Az országszerte több mint 30 telephellyel rendelkező Bonafarm számára a termelés alapfeltétele a telephelyek közti összeköttetés zavartalansága. 
Az előállítási és a logisztikai folyamatok összehangolásához, optimalizálásához egyaránt szükséges stabil kapcsolati háló kialakítása éppen nekünk való feladat volt.

A Bonafarm csoport folyamatos fejlődéséhez az Invitech is hozzájárul

Azért, hogy nap mint nap a jól megszokott, kiváló minőség juthasson a vásárlókhoz, az élelmiszeripari szakértelmen túl ICT technológiára is szükség van. Az Invitech szolgáltatásai technológiai hatékony és stabil támogatást nyújtanak a legnagyobb hazai élelmiszeripari vállalatcsoport dinamikus növekedéséhez.

„Cégcsoportunk olyan jelentős márkákat fog össze, amelyek kiemelt szereplői a magyar élelmiszeriparnak (Pick, Herz, Délhús, Ringa, Sole, Mizo, Chateau Teleki). Az évszázados hagyományok megőrzése mellett legalább ilyen fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést, nem csak üzleti okokból, de a vásárlók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálása érdekében is. A már jól megszokott hazai ízeket – amelyek tej- és hús termékeinket valamint borainkat fémjelzik – minden család ismeri, és így ezen termékek állandó helyet kapnak a bevásárló listákon” – fogalmazott Bodnár Jenő, a Bonafarm csoport IT szolgáltatások vezetője.

Megbízhatóság, rugalmasság és biztonság

A Bonafarm több mint 30 telephellyel rendelkezik az ország különböző pontjain, melyek összeköttetése az előállítási és a logisztikai folyamatok összehangolásához, optimalizálásához egyaránt szükséges. „Az Invitech technológiai szolgáltatásai hatékony és stabil megoldást nyújtanak számunkra, így hozzájárulnak ahhoz a háttérhez, amelynek segítségével biztosan tudjuk garantálni a megszokott ízeket” – mondta a vezető. „A minőségi szolgáltatás, a meggyőző referenciák és a megfizethető ár miatt döntöttünk az Invitech mellett. A telephelyeink összehangolása nagyon fontos számunkra, mivel folyamatos kapcsolatot kell biztosítanunk az agrárgazdasági és élelmiszerfeldolgozó vállalataink között, hiszen ezek tevékenysége egymásra épül. Olyan virtuális magánhálózatra van szükségünk, ami biztonságos és rugalmas megoldást nyújt számunkra, ezért választottuk az Invitech internet alapú virtuális magánhálózati megoldását. A vezetékes távközlési igényeinket pedig az Invitech hangszolgáltatásaival oldjuk meg” – tette hozzá Bodnár Jenő.

Zavartalan működés

A Bonafarm számára kiemelten fontos a megbízható és stabil infokommunikációs háttértámogatás, hogy saját szakterületére, az élelmiszeriparra fókuszálhasson. Ezért is választotta partneréül az Invitecht, amely dedikált ügyfélmenedzserén keresztül kapcsolatot tart a cégcsoporttal, ezzel is biztosítva az IT szolgáltatások zavartalan működését.