{{ getCount }}
Ajánlatkérés
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Ipar - Gyártás - Logisztika

Unix autó

Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata számára, tevékenységéből adódóan, nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében. A „Részletek” után kiderül, miként oldottuk meg a feladatot.

Az UNIX Autó Kft. Magyarország piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalata. A közel háromezer főt foglalkoztató társaság több mint 400 beszállítóval áll kapcsolatban, mintegy 10 millió darabos raktárkészlete kirendeltségein, viszonteladóinál és szervizeiben is elérhető. A cég, Magyarország mellett, Romániában és Szlovákiában is jelen van. A három országban összesen 149 kirendeltséggel rendelkezik.

Az UNIX számára, tevékenységéből adódóan, nagyon fontos telephelyeinek internetes összeköttetése, méghozzá egy nagyfokú biztonságot garantáló, magas rendelkezésre állást és nagy sávszélességet biztosító szolgáltatás keretében.

Az Invitech bérelt vonali internet-szolgáltatása rendkívül stabil, megbízható és kiváló ár-érték arányú választást jelentett a piacvezető autóalkatrész-kereskedő vállalatnak. Emellett pedig, a hozzá kapcsolódó back-up szolgáltatásnak köszönhetően, az üzemkiesés kockázata rendkívül minimális, hiszen az Invitech erről is gondoskodik az együttműködés keretében.

MOL

A MOL Csoport tagjai számára nyújtandó teljes körű informatikai szolgáltatás felelőseként, a MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszú ideje bízik szakértelmünkben. Többek között a helyi, illetve a töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán is hozzánk fordultak.

Közép-Kelet Európában a legnagyobbak közt

A MOL Magyarország vállalatcsoport egy integrált olaj-, gáz- és petrolkémiai csoport, amely négy országban van jelen, székhelye Budapest. Upstream és downstream tevékenységet folytat, nagyobb finomítói és petrolkémiai egységei Százhalombattán, Tiszaújvárosban és Zalaegerszegen találhatóak. A cég Romániában, Szerbiában és Szlovéniában is aktív. A MOL Magyarország, mint zászlóshajó-szervezet a nemzetközi MOL Csoport tagja, amely nagyméretű, koncentrált nemzetközi kutatási és termelési portfólióval rendelkezik, és az egyik legnagyobb vállalat Közép-Kelet Európában. A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. (MIS Kft.) pedig 2015-ben jött létre azzal a céllal, hogy a MOL Csoport tagjainak teljes körű informatikai szolgáltatást nyújtson. A 2018-ban több mint három milliárd forint árbevételt jegyző társaság egy telephellyel és hat fiókteleppel rendelkezik, munkatársai száma meghaladja a 200-at.

Ügyfélközpontú hozzáállás

A MOL Magyarország Informatikai Szolgáltató Kft. már hosszabb ideje dolgozik együtt az Invitech-el az infokommunikációs technológia különböző területein. A két cég állandó szolgáltatási szerződésben áll egymással. A MOL helyi, illetve töltőállomás-hálózati támogatás és üzemeltetés kapcsán kereste meg ismét az Invitech-et. A megbízás a társaság mobil-, desktop-, notebook- és network környezetének hosszú távú háttértámogatására is kiterjed. Szakembereinek tapasztalata, az optimális ár, a már korábbiakban is tapasztalt professzionális hozzáállás, illetve az Invitech ügyfélközpontúsága révén esett a választás a cégre. Az átállás rövid időn belül megvalósult, az üzemeltetés minősége pedig az eddig megszokotthoz hasonlóan továbbra is kiváló.

 

Lufthansa Systems Hungária

.Lufthansa Systems Hungária: több mint 300 légitársaság kiszolgálása itthonról

A Lufthansa Systems a világ egyik vezető IT-szolgáltatója a légi közlekedés területén. A Magyarországon közel 450 főt foglalkoztató és hatmilliárd forint feletti árbevételű vállalat saját üzemeltetésű szervereinek és hálózati infrastruktúrájának keresett modern, maximálisan megbízható adatközpontot. A feladat jellegéből már érezhető: nem bízhatták akárkikre a munkát.

Cél: az ügyféligények megismerése

A Lufthansa Systems a világ egyik vezető IT-szolgáltatója a légi közlekedés területén. Rendszerintegrátorként tevékenységi körébe tartozik a légi közlekedés minden üzleti folyamatának támogatása: tervezési szolgáltatások, utasok és szállítmányok adatainak kezelése, pénzügyi rendszerek támogatása, repülési műveletek informatikai hátterének biztosítása, operatív légijármű javítási és karbantartási munkák segítése. Ebben az iparágban az informatikai megoldások fejlesztése és finomítása terén az egyik legfontosabb szempont, hogy azok minél jobban segítsék az utasok és ügyfelek igényeinek, viselkedésének megismerését, végül pedig a kapott információk feldolgozása intelligens IT-megoldásokon keresztül legyen biztosítva a légitársaságok számára.


Modern, maximálisan megbízható adatközpont

A Magyarországon közel 450 főt foglalkoztató, hatmilliárd forint feletti árbevételű vállalat több mint 300 légitársaságot szolgál ki hazai telephelyéről. A társaság saját üzemeltetésű szervereinek és hálózati infrastruktúrájának keresett modern, maximálisan megbízható adatközpontot. Az ennek a kritériumnak való megfelelés, valamint a remek lokáció és ár-érték arány miatt esett a cég választása az Invitech-re, amely már korábban is biztosított szerver- elhelyezést a Lufthansa Systems Hungáriának. A legutóbbi megbízás keretében pedig már a sötétszál - összeköttetést is innen veszik igénybe.

 

Colas Hungária Zrt.

A Colas csoport világ vezető vállalata a közúti-, vasúti-, vízi- és légiközlekedés-kiépítésben, valamint városfejlesztésben és környezetvédelmi beruházásokban. A társaság országos lefedettségű, összetett szolgáltatásokat nyújtó IT-partnert keresett a tevékenységéhez szükséges telekommunikációs háttér biztosítása érdekében.

A Colas csoport világ vezető vállalata a közúti-, vasúti-, vízi- és légiközlekedés-kiépítésben, valamint városfejlesztésben és környezetvédelmi beruházásokban. Magyar cégcsoportja 1991 óta vesz részt a hazai építőipari beruházásokban. Az elmúlt évtizedekben a Colas több mint száz kilométernyi gyorsforgalmi utat épített Magyarországon, de az autópálya- és útépítési feladatok mellett a különleges mérnöki létesítmények, valamint az érzékeny, komoly szervezést igénylő városrehabilitációs és közműépítési megbízások kivitelezőjeként egyaránt az iparág élvonalába tartozik.

A vállalat számára fontos volt, hogy az egész országot lefedő, összetett szolgáltatásokat nyújtó IT-partnert találjon a tevékenységéhez szükséges telekommunikációs háttér biztosítása érdekében. A cél kezdetben a legkülönfélébb informatikai rendszerek kiépítése volt oly módon, hogy a szolgáltatóval való kapcsolattartás ne legyen bonyolult, az ügyfélkiszolgálás pedig egyúttal rugalmas, gyors és problémacentrikus legyen. A speciális igények és mindezek egy csomagban való kielégítése miatt is esett a választás az Invitech-re, akik legnagyobb riválisukkal szemben, ár-érték arány, illetve a rugalmasság tekintetében is kedvezőbb ajánlattal tudtak előállni.

 

 

Momert: mérlegen az informatikai szolgáltatások

Momert: Mérlegen az informatikai szolgáltatások

Elektronikus levelezésük folyamatos fejlődése és bővülése vezetett odáig, hogy a korábban a saját vállalkozás keretein belül megszervezett IT feladatok megvalósításához a Momert külső partnert keressen. De pontosan mely szolgáltatásainkat választották? Tudja meg a „Részletek” után!

A Momert Zrt.-nél a szolgáltatás színvonala, megbízhatósága, illetve a megfelelő ár-érték arány döntött

A Momert Zrt. közel 3 milliárd forintos árbevétellel büszkélkedő, mintegy 250 főt foglalkoztató vállalat, amely jelenleg 113 terméket gyárt és szállít a világ különböző pontjaira. Az Invitech kezdetben csak telefonszolgáltatást biztosított a vállalatnak, de a sikeres együttműködésnek köszönhetően a cég újra az Invitech-et választotta IT partneréül és kibővítette a vele kötött szerződését egyéb szolgáltatásokra is.

A Momert Zrt. egy több mint 50 éve alapított, magyar vezetésű vállalkozás, fő profilja a különböző típusú mérlegek és más háztartási kisgépek, babaápolási és egészség-megőrzési termékek gyártása, forgalmazása. A cég sikereit a piaci igényekhez való sikeres alkalmazkodásának, minőségi termékeinek és vásárlóközpontú cégpolitikájának tulajdonítja. A társaság kiemelten fontosnak tartja a megbízható partner kiválasztását az egyes részfeladatokra. A Momert és az Invitech sikeres együttműködése is ennek szellemében bővült az elmúlt években.

A dunaújvárosi székhelyű vállalat számára a legfontosabb erények a megbízhatóság, a kiegyensúlyozott teljesítmény és a szakmai elismertség, ezért számukra az Invitech tűnt az optimális választásnak az IT feladatok kiszolgálására.

„A bővülő szolgáltatási kör az IT-feladatok és ezekre fordított költségek folyamatos növekedését hozták magukkal az elmúlt években, az Invitech pedig magas színvonalú szolgáltatásaival biztosította a vállalat növekedéshez szükséges professzionális szakmai hátteret. A konkurens cégektől kapott ajánlatok elfogadása esetén nem láttuk biztosítottnak a folyamatosságot, a megbízható szolgáltatási és pénzügyi kapcsolatot” – foglalta össze Urbán László Imre, a Momert Zrt. vezérigazgatója, miért billent az a bizonyos mérleg a korszerű informatikai megoldásokat kínáló cég felé. A szolgáltató kiválasztásakor elsősorban a szolgáltatás színvonala, megbízhatósága, illetve a megfelelő ár-érték arány döntött.
Az elektronikus levelezés folyamatos fejlődése és bővülése, valamint az internet szerepének felértékelődése vezetett odáig, hogy a korábban a saját vállalkozás keretein belül megszervezett IT feladatok megvalósításához külső partnert keressen a cég.

 

Rosenberger Magyarország Kft.: Biztos informatikai háttér a növekedéshez

A neves ügyfélkörrel rendelkező, autóipari alkatrészeket gyártó Rosenberger teljes kommunikációs hálózata redundáns, bel- és külföldi végpontokkal ellátott kiépítéséhez keresett megoldást, méghozzá meglehetősen feszes, mindössze négyhetes kiépítési határidővel. Izgalmas, nagy szaktudást igénylő feladat volt.

A Rosenberger név egyet jelent a legmodernebb technikával, minőséggel és kreativitással, már több mint fél évszázada. A vállalat a magasfrekvenciás és a száloptikai technológiában alkalmazott összeköttetések gyártásában világszerte vezető pozíciót tölt be. Számos neves cég tartozik ügyfelei közé a mobil- és a telekommunikáció, információs technológia, orvosi elektronika, ipari méréstechnika, autóipari elektronika és az elektromos autók gyártása terén.

A Rosenberger régóta kapcsolatban állt már az Invitech-el, az elektrotechnikai berendezéseket gyártó cég korábban már igénybe vette az informatikai és telekommunikációs társaság megoldásait az LTO-rendszerű biztonsági adattárolás kapcsán, de hangalapú, valamint internetes szolgáltatásokat is innen kért telephelyeire. Teljes kommunikációs hálózatuk redundáns, bel- és külföldi végpontokkal ellátott kiépítéséhez, illetve szélessávú Carrier Ethernet szolgáltatás igénybevételéhez szintén az Invitech-et választották. A szolgáltató rugalmasan, mindössze négyhetes kiépítési határidővel vállalta a projekt kivitelezését. A beruházásnak köszönhetően 25 százalékkal csökkentek a Rosenberger informatikai költségei.

KUKA robotok a világ legintelligensebb gyártósorain

A KUKA a világ egyik vezető automatizálási szakértő vállalata, amely egy kézből szolgálja ki ügyfelei igényeit, legyen szó robotkomponensekről, gyártócellákról, kulcsrakész berendezésekről, vagy akár felhőalapú IT eszközök vezérelte, hálózatba kapcsolt gyártásról. A KUKA 1991 óta van jelen Magyarországon. Magyar leányvállalata többek között vezérlőszekrények gyártásával, robotok értékesítésével és szervizelésével, robotprogramozás oktatásával használt robotok felújításával, rozsdamentes acél termékek gyártásával, SSC-vel és kutatás fejlesztéssel foglalkozik. A német robotgyártó magyarországi tevékenységének adminisztrációs központja Taksonyban, legfőbb termelési egysége Füzesgyarmaton, kutatás és fejlesztési, valamint informatikai osztálya pedig Budapesten található. Rendelkezik továbbá egy temesvári kirendeltséggel is, ahonnan a régió értékesítési és szervizmunkáit látják el. A KUKA Hungária Kft. dolgozói létszáma megközelíti az 1400 főt.

Kihívás

A KUKA és az Invitech együttműködése korábbra nyúlik vissza, utóbbi ugyanis telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat is biztosított a robotgyártó telephelyei számára. A vállalat időközben egy globális migrációs projekt végrehajtásába kezdett, így a hazai leányvállalatnál is a németországi központ elvárásainak megfelelő fejlesztések indultak el. A tervek között szerepelt az addig használt Skype for Business platform kivezetése és az MS Teams platformra történő teljes migráció, mely a kommunikációs megoldások átgondolását és konszolidációját is elősegítette. A cég így a hazai telephelyeit kiszolgáló, meglévő on-prem alközponti rendszerek korszerűsítésének, valamint a vezetékes telefónia megoldások fejlesztésének megvalósításába fogott. Az IT-megoldásszállító számára különösen nagy kihívást jelentett, hogy a fejlesztés a cég teljes kommunikációs hálózatát, egyben a KUKA munkavállalóinak egy igen nagy részét, közel 400 főt érintett. A migrációs projektet továbbá szigorú ütemezési határidővel kellett lebonyolítani, ezért az Invitechnek az átállást gyorsan, az üzletmenet folytonosságának, valamint a szolgáltatások zavartalanságának biztosítása mellett kellett megoldania.

Megoldás

Az átállás keretében a KUKA által korábban használt Skype for Business platformját kivezették, aminek helyét a Microsoft Teams platformja vette át. Az Invitech a Teams Phone szolgáltatással lehetővé tette, hogy a platform – kiegészülve a szolgáltatás által megnyitott publikus telefónia lehetőségével – ezt követően egy valóban teljesértékű, komplex kommunikációs megoldást nyújtson. A Teams csapatmunkát segítő megoldását a magyar vállalatok már széles körben alkalmazzák, az Invitech ehhez kapcsolódó bővített szolgáltatásának bevezetésével mégis egy még sokoldalúbb eszköztárat tudhat magáénak a robotgyártó. A magyarországi piacon egyedülálló Invitech Teams Phone szolgáltatás ugyanis egy plusz funkció, mellyel a KUKA többek közt csökkentheti költségeit, így a régi alközponti rendszerek karbantartása, üzemeltetése, a szoftver frissítések elvégzése, valamint a tartalék alkatrészek beszerzése többé nem szükséges. Az integrált rendszer ugyanis a felhőben fut, az adatok pedig az Invitech TIER III-as biztonsági minősítésű budapesti adatközpontján futnak keresztül. A munkatársak a platform használatával bárhonnan, bármilyen eszközről belföldi, vagy nemzetközi telefonhálózatokba irányuló kommunikációt indíthatnak vagy fogadhatnak, legyen az mobiltelefon, laptop vagy asztali számítógép. A használt eszközökön a Teams segítségével HD minőségű hang- és videóátvitel mellett tarthatók a virtuális meetingek, de tartalmak megosztására is van lehetőség a helyszíni és távoli résztvevőkkel. Az Invitech által nyújtott szolgáltatással és kiegészítő telefonos funkcióval (Invitech Teams Phone) a KUKA Hungária Kft. munkatársai végső soron egy olyan magasabb felhasználói élményt biztosító rendszer birtokába jutottak, aminek megbízható hátterét egy világcég, a Microsoft szolgáltatja. Ez az együttműködés a napjainkban Magyarországon elérhető egyik legmodernebb vállalati kommunikációs megoldást eredményezi.

Bonafarm: vetőmagtól a felvágottig

Az országszerte több mint 30 telephellyel rendelkező Bonafarm számára a termelés alapfeltétele a telephelyek közti összeköttetés zavartalansága. 
Az előállítási és a logisztikai folyamatok összehangolásához, optimalizálásához egyaránt szükséges stabil kapcsolati háló kialakítása éppen nekünk való feladat volt.

A Bonafarm csoport folyamatos fejlődéséhez az Invitech is hozzájárul.

Azért, hogy nap mint nap a jól megszokott, kiváló minőség juthasson a vásárlókhoz, az élelmiszeripari szakértelmen túl ICT technológiára is szükség van. Az Invitech szolgáltatásai, technológiái hatékony és stabil támogatást nyújtanak a legnagyobb hazai élelmiszeripari vállalatcsoport dinamikus növekedéséhez.

„Cégcsoportunk olyan jelentős márkákat fog össze, amelyek kiemelt szereplői a magyar élelmiszeriparnak (Pick, Herz, Délhús, Ringa, Sole, Mizo, Chateau Teleki). Az évszázados hagyományok megőrzése mellett legalább ilyen fontosnak tartjuk a folyamatos fejlődést, nem csak üzleti okokból, de a vásárlók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálása érdekében is. A már jól megszokott hazai ízeket – amelyeket tej- és hús termékeink valamint boraink fémjelzik – minden család ismeri, és így ezen termékek állandó helyet kapnak a bevásárló listákon” – fogalmazott Bodnár Jenő, a Bonafarm csoport IT szolgáltatások vezetője.

Megbízhatóság, rugalmasság és biztonság

A Bonafarm több mint 30 telephellyel rendelkezik az ország különböző pontjain, melyek összeköttetése az előállítási és a logisztikai folyamatok összehangolásához, optimalizálásához egyaránt szükséges. „Az Invitech technológiai szolgáltatásai hatékony és stabil megoldást nyújtanak számunkra, így hozzájárulnak ahhoz a háttérhez, amelynek segítségével biztosan tudjuk garantálni a megszokott ízeket” – mondta a vezető. „A minőségi szolgáltatás, a meggyőző referenciák és a megfizethető ár miatt döntöttünk az Invitech mellett. A telephelyeink összehangolása nagyon fontos számunkra, mivel folyamatos kapcsolatot kell biztosítanunk az agrárgazdasági és élelmiszerfeldolgozó vállalataink között, hiszen ezek tevékenysége egymásra épül. Olyan virtuális magánhálózatra van szükségünk, ami biztonságos és rugalmas megoldást nyújt számunkra, ezért választottuk az Invitech internet alapú virtuális magánhálózati megoldását. A vezetékes távközlési igényeinket pedig az Invitech hangszolgáltatásaival oldjuk meg” – tette hozzá Bodnár Jenő.

Zavartalan működés

A Bonafarm számára kiemelten fontos a megbízható és stabil infokommunikációs háttértámogatás, hogy saját szakterületére, az élelmiszeriparra fókuszálhasson. Ezért is választotta partneréül az Invitech-et, amely dedikált ügyfélmenedzserén keresztül tart kapcsolatot a cégcsoporttal, ezzel is biztosítva az IT szolgáltatások zavartalan működését.

Széchenyi logo