Blog
2021. július 19.
ICT Súgó: call center és contact center
Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák (angolul: Information and Communications Technology – ICT) gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően
2021. március 09.
Hogyan használjuk okosan a Teams beállításait?
Bizonyos szolgáltatásokkal hatékonyabb, gyorsabb és egyszerűbb a munka.
2020. szeptember 25.
Pandémia: ideje a kommunikációs rendszerek modernizálásának is
A világjárvány meghatározza a jövő ügyfélszolgálatát és vállalati kommunikációját is.
2020. július 14.
Okos megoldások a járvány után: home office helyett smart working
A munkavégzésnél a lényeg ma már nem a helyszín, hanem maga a tevékenység. Ehhez pedig megfelelő eszközök kellenek.
2020. május 20.
ICT: a járvány gyors fókuszváltást eredményezett
A világjárvány miatt szinte egyik pillanatról a másikra változtak meg a piacon az ICT szolgáltatások iránti igények. Béres András, az Invitech termékmenedzsment és termékmarketing vezetőjét arról kérdeztük, milyen változások történtek, és vajon mennyire lesznek tartósak.
2020. május 03.
Otthoni munka a céges hálózaton
Bár a megfelelő informatikai eszközökkel számos irodai munka elvégezhető otthonról is, a teljes céges rendszer átállítása a távmunkára nem feltétlenül egyszerű. Ilyenkor kapóra jönnek a felhő alapú, könnyen skálázható megoldások.
2020. április 01.
Jövő a jelenben: integrált kommunikációs megoldások
A különféle digitális kommunikációs szolgáltatások egyenként is nagyban megkönnyíthetik egy cég életét, az integrált megoldások azonban radikálisan hatékonyabbá tehetik. Nem véletlen, hogy a jövő vállalatait már ilyen szolgáltatásokra építik.
2020. február 12.
Eljött a digitális épületek kora
Az irodaházak, kereskedelmi egységek piacán rohamosan bővül a beépített digitális infrastruktúra, és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások tárháza.
2019. július 03.
Ötösbe kapcsolunk: 5G körkép
A világ több pontján nemrégiben indult útjára az 5G szolgáltatás, Európában pedig már zajlanak a frekvenciatenderek.
2018. február 02.
Bérelt vonali internet extrákkal: biztonság, kényelem, átláthatóság
Ha bérelt vonali internettel rendelkezik, számos egyéb kiegészítő elemmel bővítheti, maximalizálhatja a szolgáltatása előnyeit. Mutatunk néhányat!
2017. szeptember 27.
IPv4: ezért lett kevés 4,3 milliárd IP cím
Az IPv4, IPv6 és internet protokoll kifejezések nem tűnnek különösebben izgalmasnak, pedig érdekes történet rejlik mögöttük.
2017. augusztus 17.
Elindult az Invitech blog
IT szolgáltatás, telekommunikáció, adatközpont és felhő témáiról szakszerűen, érthetően
Kapcsolódó címkék
IT szolgáltatás
telekommunikáció
x
segítség
távmunka
kommunikáció
Unified Communications
Unified Communications and Collaboration
felhő alapú megoldások
telefon
havidíjas szolgáltatás
Teams
home office
digitális transzformáció
smart working
interjú
IT
ICT
trend
COVID-19
adatbiztonság
IP center
infrastruktúra
hálózat
sávszélesség
5G
adatátvitel
tender
frekvencia
mobilnet
bérelt vonali internet
DDoS
Internet
adatközpont és felhő