Blog

2022. február 18.

Újgenerációs problémamegoldás

A mobile device management (MDM) megoldás már gyakran használt szoftver a vállalkozások és nagyvállalatok irodai környezetében . Kelendősége nem véletlen, hiszen lehetővé teszi azt, hogy az irodában használt mobileszközök, táblagépek, távolról menedzselhetővé váljanak.
2022. január 25.

ICT Súgó: CIO, CISO, CTO, CDO

Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2021. október 07.

ICT súgó: IT és üzlet - Service request, service improvement, változáskezelés

Milyen szolgáltatást, megoldást takar a változáskezelés, service request, service improvement? Elmagyarázzuk.
2021. október 06.

Az incidenskezelés módja

Mit nevezünk incidensnek? Mi történik, ha észleltük a hibát? Hogyan kezeljük az incidenseket?
2021. szeptember 03.

ICT Súgó: rendszergazda, operátor, végfelhasználó, IT kiszervezés

Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2021. július 19.

ICT Súgó: call center és contact center

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák (angolul: Information and Communications Technology – ICT) gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően
2021. május 06.

Mi a hiperkonvergens infrastruktúra és milyen előnyökkel jár?

A rendszer felismeri a felhasználók adatelérési mintáit, és azok elemzésével optimalizálhatja a nagy teljesítményű és olcsóbb tárhelyek használatát is.
2021. április 23.

ITIL: az üzletet támogató informatika kulcsa

Azoknak a részeknek az adaptációját javasoljuk, amelyek a működést és az értékteremtést legjobban biztosítják a vállalat számára.
2021. március 29.

A digitális üzleti transzformáció kulcsterületei

A transzformációs projektnél számos dolgot kell újragondolni az ügyféligényektől az egyes területek együttműködéséig.
2021. március 09.

Hogyan használjuk okosan a Teams beállításait?

Bizonyos szolgáltatásokkal hatékonyabb, gyorsabb és egyszerűbb a munka.
2020. október 27.

DDoS: Nemzetközi támadáshullám érte el Magyarországot is

Az internetes bűnözés egyik legrégebbi formája az elosztott szolgáltatásmegtagadással (DDoS -Distributed Denial of Service) járó támadás. Már hazánkat is elérte, a nagy szolgáltatók ugyanis rendkívüli intenzitású túlterheléses (DDoS) támadásról számoltak be.
2020. június 08.

A munkatársak informatikai támogatását is érdemes lehet kiszervezni

A kiszervezés nem csak az IT infrastruktúra és a biztonság területén jelenthet megoldást: a végfelhasználóknak nyújtott szolgáltatások is egyre inkább előtérbe kerülnek.
2018. március 07.

Az Invitech Solutions válaszai 2018 kihívásaira

5G, IoT, Intelligens Biztonsági Szolgáltatások, minősített adatközpont, transzparens ügyfélportál - ezekkel készültünk fel 2018 kihívásaira.
2018. február 26.

Lehet, hogy Ön is bányászott már kriptopénzt - csak nem tud róla

Egy hacker sok olyan dologra ráveheti a számítógépét, amire nem Ön adott utasítást. Vajon mit művel a háttérben a komputere?
2018. február 07.

Meltdown és Spectre: ijesztőnek tűnő, de kezelhető vészhelyzet

Érdemes megvizsgálni, mit is jelent ez a sérülékenység, és hogyan lehet védekezni ellene.