Blog
2022. február 18.
Újgenerációs problémamegoldás
A mobile device management (MDM) megoldás már gyakran használt szoftver a vállalkozások és nagyvállalatok irodai környezetében . Kelendősége nem véletlen, hiszen lehetővé teszi azt, hogy az irodában használt mobileszközök, táblagépek, távolról menedzselhetővé váljanak.
2022. január 25.
ICT Súgó: CIO, CISO, CTO, CDO
Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2021. október 07.
ICT súgó: IT és üzlet - Service request, service improvement, változáskezelés
Milyen szolgáltatást, megoldást takar a változáskezelés, service request, service improvement? Elmagyarázzuk.
2021. október 06.
Az incidenskezelés módja
Mit nevezünk incidensnek? Mi történik, ha észleltük a hibát? Hogyan kezeljük az incidenseket?
2021. szeptember 03.
ICT Súgó: rendszergazda, operátor, végfelhasználó, IT kiszervezés
Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2021. július 19.
ICT Súgó: call center és contact center
Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák (angolul: Information and Communications Technology – ICT) gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően
2021. május 06.
Mi a hiperkonvergens infrastruktúra és milyen előnyökkel jár?
A rendszer felismeri a felhasználók adatelérési mintáit, és azok elemzésével optimalizálhatja a nagy teljesítményű és olcsóbb tárhelyek használatát is.
2021. április 23.
ITIL: az üzletet támogató informatika kulcsa
Azoknak a részeknek az adaptációját javasoljuk, amelyek a működést és az értékteremtést legjobban biztosítják a vállalat számára.
2021. március 29.
A digitális üzleti transzformáció kulcsterületei
A transzformációs projektnél számos dolgot kell újragondolni az ügyféligényektől az egyes területek együttműködéséig.
2021. március 09.
Hogyan használjuk okosan a Teams beállításait?
Bizonyos szolgáltatásokkal hatékonyabb, gyorsabb és egyszerűbb a munka.
2020. október 27.
DDoS: Nemzetközi támadáshullám érte el Magyarországot is
Az internetes bűnözés egyik legrégebbi formája az elosztott szolgáltatásmegtagadással (DDoS -Distributed Denial of Service) járó támadás. Már hazánkat is elérte, a nagy szolgáltatók ugyanis rendkívüli intenzitású túlterheléses (DDoS) támadásról számoltak be.
2020. június 08.
A munkatársak informatikai támogatását is érdemes lehet kiszervezni
A kiszervezés nem csak az IT infrastruktúra és a biztonság területén jelenthet megoldást: a végfelhasználóknak nyújtott szolgáltatások is egyre inkább előtérbe kerülnek.
2018. március 07.
Az Invitech Solutions válaszai 2018 kihívásaira
5G, IoT, Intelligens Biztonsági Szolgáltatások, minősített adatközpont, transzparens ügyfélportál - ezekkel készültünk fel 2018 kihívásaira.
2018. február 26.
Lehet, hogy Ön is bányászott már kriptopénzt - csak nem tud róla
Egy hacker sok olyan dologra ráveheti a számítógépét, amire nem Ön adott utasítást. Vajon mit művel a háttérben a komputere?
2018. február 07.
Meltdown és Spectre: ijesztőnek tűnő, de kezelhető vészhelyzet
Érdemes megvizsgálni, mit is jelent ez a sérülékenység, és hogyan lehet védekezni ellene.
Kapcsolódó címkék
IT szolgáltatás
x
IT
IT Helpdesk
MDM
ICT
informatikai biztonság
IT biztonság
információbiztonság
IT security
végfelhasználói szolgáltatás
szakkifejezések
telekommunikáció
segítség
szerver
infrastruktúra
informatika
vállalat
üzleti intelligencia
ügyfél kényelem
adatközpont
adatátvitel
digitális transzformáció
távmunka
adatbiztonság
desktop management
EUS
havidíjas szolgáltatás
intelligens biztonsági szolgáltatások
GDPR
TIER