Blog
2022. március 23.
ICT Súgó: milyen IT támadások léteznek?
Ezer és egy veszély leselkedik az internetezőkre, amik kivédésében sokat segíthet a felhasználói tudatosság. Ehhez azonban nem árt tudni, hogy mivel is állunk szemben. Bejegyzésünk ebben nyújt segítséget: röviden bemutatja azokat a támadásfajtákat, amik adatainkra, pénzünkre vagy IT-erőforrásainkra utaznak.
2022. február 18.
Oldalletöltésből is megárt a sok: a szofisztikált DDoS támadást kivédő új funkció
Mi a teendő akkor, ha szeretnénk hatékony védőernyőt húzni az adatok és üzletmenete fölé a záporozó támadások ellen? Az Invitech által kínált védelmi megoldás új funkciója gátat szab a DDoS támadásnak és annak, hogy az céges eszközök botnet hálózat részévé váljanak.
2022. február 14.
Felhő a köztudatban, felkészül a hibrid és a multi cloud
Három jövőformáló felhőtrend, ami mellett egyetlen hazai cég sem mehet el szó nélkül.
2022. január 26.
2021 trendjei 2022-ben - 2. rész
A trendeket vizsgáló 2. részben a gépi tanulásban rejlő potenciálról és a munkaerőpiacon történt változásokról számolunk be.
2022. január 25.
ICT Súgó: CIO, CISO, CTO, CDO
Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2022. január 25.
2021 trendjei 2022-ben - 1. rész
Blogbejegyzésünkben körbejárjuk, milyen trendekkel indult a tavalyi év és mi valósult meg a várakozásokból.
2021. október 07.
ICT súgó: IT és üzlet - Service request, service improvement, változáskezelés
Milyen szolgáltatást, megoldást takar a változáskezelés, service request, service improvement? Elmagyarázzuk.
2021. szeptember 13.
ICT Súgó: esetkezelés, minőségbiztosítás
Incidens, kritikus incidens, eszkaláció – ezeknek a szakkifejezéseknek a jelentését magyarázzuk el röviden.
2021. augusztus 16.
ICT Súgó: Shared Service Center
Ezzel a lépéssel egy nagyvállalat nemcsak a költségeit tudja csökkenteni, de fejleszti a támogató funkciók minőségét is.
2021. augusztus 11.
ICT Súgó: az IT ügyfélszolgálat típusai
Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.
2021. július 13.
Az operációs rendszertől a hosztnévig
Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.
2021. május 25.
A globális felhő nem minden téren rugalmas
Ha alaposabban megvizsgáljuk egy nemzetközi és egy hazai felhőszolgáltatás tulajdonságait, karakteres különbségeket fedezhetünk fel.
2020. július 13.
A régi hálózatokat is okosabbá teszi az SD-WAN
Az SD-WAN a software-defined wide area network rövidítése, ami annyit tesz, hogy szoftveres megoldások, kommunikációs és adatátvitel technológiák segítségével tudja nagy kiterjedésű, hagyományos WAN hálózatok működését hatékonyabbá tenni.
2020. május 20.
ICT: a járvány gyors fókuszváltást eredményezett
A világjárvány miatt szinte egyik pillanatról a másikra változtak meg a piacon az ICT szolgáltatások iránti igények. Béres András, az Invitech termékmenedzsment és termékmarketing vezetőjét arról kérdeztük, milyen változások történtek, és vajon mennyire lesznek tartósak.
Kapcsolódó címkék
adatbiztonság
IT biztonság
ICT
x
biztonság
DDoS
IT security
cyberbiztonság
felhő
felhő alapú szolgáltatások
adatközpont és felhő
technológia
HR
gépi tanulás
IT szolgáltatás
IT
felhő alapú megoldások
trendek
SLA
kommunikáció
adatközpont
desktop management
IT Helpdesk
ügyfélszolgálat
szakkifejezések
hálózat
SD-WAN
digitális transzformáció
telekommunikáció
interjú
trend
COVID-19