Blog

2022. március 23.

ICT Súgó: milyen IT támadások léteznek?

Ezer és egy veszély leselkedik az internetezőkre, amik kivédésében sokat segíthet a felhasználói tudatosság. Ehhez azonban nem árt tudni, hogy mivel is állunk szemben. Bejegyzésünk ebben nyújt segítséget: röviden bemutatja azokat a támadásfajtákat, amik adatainkra, pénzünkre vagy IT-erőforrásainkra utaznak.
2022. február 18.

Oldalletöltésből is megárt a sok: a szofisztikált DDoS támadást kivédő új funkció

Mi a teendő akkor, ha szeretnénk hatékony védőernyőt húzni az adatok és üzletmenete fölé a záporozó támadások ellen? Az Invitech által kínált védelmi megoldás új funkciója gátat szab a DDoS támadásnak és annak, hogy az céges eszközök botnet hálózat részévé váljanak.
2022. február 14.

Felhő a köztudatban, felkészül a hibrid és a multi cloud

Három jövőformáló felhőtrend, ami mellett egyetlen hazai cég sem mehet el szó nélkül.
2022. január 26.

2021 trendjei 2022-ben - 2. rész

A trendeket vizsgáló 2. részben a gépi tanulásban rejlő potenciálról és a munkaerőpiacon történt változásokról számolunk be.
2022. január 25.

ICT Súgó: CIO, CISO, CTO, CDO

Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2022. január 25.

2021 trendjei 2022-ben - 1. rész

Blogbejegyzésünkben körbejárjuk, milyen trendekkel indult a tavalyi év és mi valósult meg a várakozásokból.
2021. október 07.

ICT súgó: IT és üzlet - Service request, service improvement, változáskezelés

Milyen szolgáltatást, megoldást takar a változáskezelés, service request, service improvement? Elmagyarázzuk.
2021. szeptember 13.

ICT Súgó: esetkezelés, minőségbiztosítás

Incidens, kritikus incidens, eszkaláció – ezeknek a szakkifejezéseknek a jelentését magyarázzuk el röviden.
2021. augusztus 16.

ICT Súgó: Shared Service Center

Ezzel a lépéssel egy nagyvállalat nemcsak a költségeit tudja csökkenteni, de fejleszti a támogató funkciók minőségét is.
2021. augusztus 11.

ICT Súgó: az IT ügyfélszolgálat típusai

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.
2021. július 13.

Az operációs rendszertől a hosztnévig

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.
2021. május 25.

A globális felhő nem minden téren rugalmas

Ha alaposabban megvizsgáljuk egy nemzetközi és egy hazai felhőszolgáltatás tulajdonságait, karakteres különbségeket fedezhetünk fel.
2020. július 13.

A régi hálózatokat is okosabbá teszi az SD-WAN

Az SD-WAN a software-defined wide area network rövidítése, ami annyit tesz, hogy szoftveres megoldások, kommunikációs és adatátvitel technológiák segítségével tudja nagy kiterjedésű, hagyományos WAN hálózatok működését hatékonyabbá tenni.
2020. május 20.

ICT: a járvány gyors fókuszváltást eredményezett

A világjárvány miatt szinte egyik pillanatról a másikra változtak meg a piacon az ICT szolgáltatások iránti igények. Béres András, az Invitech termékmenedzsment és termékmarketing vezetőjét arról kérdeztük, milyen változások történtek, és vajon mennyire lesznek tartósak.