Helyszíni desktop támogatás
Bízza szakértő partnerre irodai informatikai eszközeinek helyszíni üzemeltetését és szabaduljon meg az ezzel járó költségektől és kockázatoktól!
Az Invitech megoldása teljeskörűen tartalmazza a szakmai tanácsadást, a szükséges PC-, notebook-, vékonykliens és mobil eszközök, valamint a szükséges szoftverkörnyezet telepítését, továbbá ezek mindenkori igény szerinti módosítását, hibakezelését és támogatását. Szakértő technikusaink – igény szerint – eseti, vagy dedikált helyszíni támogatást biztosítanak az informatikai eszközök üzemeltetésére.
Üzleti előnyök
- Üzleti igénynek megfelelő rendelkezésre állású és paraméterezhető kiszolgálás: igény szerinti kiszállási gyakoriság, időtartam és sebesség.
- Egyedi SLA-kon belüli gyors kiszolgálás.
- Szabályozott, legjobb gyakorlat (ITIL-ISO20000) szerinti működés.
- Mérhető, riportolható, transzparens, dokumentált szolgáltatás, prioritásoknak megfelelő ügyintézés.
- Ügyfélre szabott informatikai tudásbázis építése.
- Igény esetén a megfelelő jogkörrel rendelkező dedikált szolgáltatás menedzser biztosítása az azonnali beavatkozások, magas szintű eszkalációk és kapcsolattartás érdekében.
Hol térül meg?
- Kiszámítható rendelkezésre állás és gyors teljesítés: nincs több kiesés vagy késés a szabadságolások, tartós távollétek miatt.
- Helyszíni kiszolgáláshoz szükséges gépjárműpark biztosítása.
- Beruházás helyett tervezhető havidíj, ezáltal kiszámíthatóbbá válhatnak az informatikai kiadások.
- Csökken a nem várt működések miatti üzleti kiesések mértéke, hiszen a megállapodott szolgáltatási szintek szerinti megoldást nyújtunk.
- Átvállaljuk a szakemberek keresésének, oktatásának teljes költségét, hogy az üzleti tevékenységeire koncentrálhasson.
- Távoli desktop támogatásunkkal kombinálva kizárólag a távolról el nem végezhető feladatoknál szükséges igénybe venni.