{{ getCount }}
Ajánlatkérés
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Ügyfélszolgálati megoldások

Ügyfélszolgálati megoldások

Előfordul, hogy csak jelentős késéssel tudnak reagálni ügyfeleik megkereséseire, esetleg támogatás nélkül maradnak egyes üzleti területek, és ez bizalmatlanságot kelthet szakembereivel szemben?

Ez akár létfontosságú üzleti folyamatok megállásához, ügyfélvesztéshez is vezethet. Beruházás nélkül, havidíjas fizetési konstrukcióban igénybe vehető megoldásunkkal elkerülheti ezeket az eseteket. Szakértői foglalkozhatnak az üzlet számára leglényegesebb feladatok elvégzésével, amíg az végfelhasználói kiszolgálás kommunikációs, adminisztrációs és eljárásrendi terhei egy erre szakosodott csoport végzi.
 

Üzleti előnyök

  • Szakértői támogatás az üzleti követelmények meghatározása és szolgáltatás implementálása során
  • Üzleti igény alapú, akár napi 24 órában rendelkezésre álló, számos csatornán (telefon, e-mail, SelfHelp portal, Chat) elérhető ügyfélszolgálat, hogy ne maradjon többé megválaszolatlan kérdés, vagy megoldatlan probléma
  • Legjobb iparági gyakorlat (ITIL) és technológiák alkalmazása az implementációs és üzemeltetési fázisokban
  • Javuló reagálási és megoldási idők
  • Folyamatosan bővülő tudásbázis
  • Folyamatos szolgáltatás mérési, jelentési és fejlesztési folyamat
  • A fentieken keresztül javul a végfelhasználói élmény, hiszen minden IT igény és incidens könnyen jelenthetővé és követhetővé válik

Hol térül meg?

  • Csökkenti a működési költségeket (OPEX): az üzleti igényekre szabott ügyfélszolgálati megoldásokkal csökkenthető a szolgáltatás birtoklásának költsége (TCO)
  • Ha úgy dönt, hogy szakértő partnerre bízza magát, megszabadul az informatikai alkalmazottak felvételi, képzési és ellátási költségeitől, illetve nem kell megküzdenie a munkaerőpiaci kihívásokkal
  • A rögzített havi díjas kiszervezéssel könnyebben kalkulálhatóvá válnak éves kiadásai
  • Csökken a leállások költsége: az üzleti igények alapján tervezett ügyfélszolgálattal csökken az informatikai leállások ideje, ezáltal az emiatt generálódott üzleti veszteségek is mérséklődnek
  • Transzparenssé válik az IT üzemeltetés, amely segít a költségcsökkentési döntések meghozatalában

Ajánlatot kérek!

Széchenyi logo