{{ getCount }}
Ajánlatkérés
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Invitech Cloud Contact - Hatékonyság a telekommunikációban

ICC szolgáltatás bevezető

Az Invitech Cloud Contact - egy felhőalapú call center szolgáltatás, amely a vállalati kommunikációs folyamatok támogatásával pénzügyileg is kimutatható előnyöket kínál ügyfeleinek kiszolgálásához, üzletmentének hatékonyabbá tételéhez.

A Vállalatok életében az üzleti folyamatok optimalizálása, a hatékonyság növelése, az ügyfelek megtartása, elégedettségük és lojalitásuk növelése, az ügyfélkör kiterjesztése elengedhetetlen a hatékonyság és az eredményesség növeléséhez.

Az ügyfelekkel történő kapcsolattartás és interakció ma már kulcsfontosságú szerepet tölt be minden Vállalat, vagy Vállalkozás életében. Napjainkra a Call és Contact Center rendszerek a kapcsolattartás elsődleges eszközeivé váltak, bevezetésük nélkülözhetetlennek mondható a hatékony ügyfélszolgálatban, illetve vevői, partneri kapcsolattartásban.
 

Üzleti előnyök

  • Dedikált, az Ügyfelek üzleti igényeire testre szabott megoldás és szolgáltatás
  • Rugalmas skálázhatóság, költséghatékonyság
  • Jövőbe mutató, időtálló, egyszerűen fejleszthető technológiai megoldás
  • Integrációs lehetőség egyéb kommunikációs, illetve CRM/ERP/Ticketing rendszerekkel
  • 7x24 órás, folyamatos üzemeltetés támogatás, rendszerfelügyelet
  • Magas rendelkezésreállás
  • Könnyen átlátható, felhasználóbarát kezelői felület
  • Valós idejű és historikus információ az üzletmenetről

Hol térül meg?

  • Nagyobb beruházás nélkül modernizálhatja kommunikációs rendszerét
  • Optimalizálhatja üzleti folyamatait
  • A fix havidíjjal a költségek tervezhetővé válnak
  • IT oldali üzemeltetési költségei csökkennek
  • Funkciógazdagsága és skálázhatósága hosszú távon képes támogatni üzletmenetét
  • Az üzletmenet kontrollálásával hatékonyabbá tehetők az ügyfélkiszolgálási folyamatok

Üzletmenetet támogató funkciók

  • GDPR megfelelőség: A Magyarországon ismert fogyasztóvédelmi elvárások tekintetében teljeskörű GDPR kompatibilitás
  • IVR: Automata híváskezelő funkció a hatékony ügyfélszolgálat és ügyfélkiszolgálás érdekében
  • Fejlett híváseloszlási logikák: a szakértői ügyfélkiszolgálás támogatására
  • Home Office támogatás: A szolgáltatás részeként biztosított IP telefonokkal, vagy softphone megoldással, hogy üzletmenetét függetleníteni tudja az irodai jelenléttől
  • Hangrögzítés: Minőségbiztosítási, illetve okokból rögzítheti, vagy akár hosszú távra archiválhatja is hívásait
  • Fejlett monitoring és riporting: Az üzletmenet átláthatósága, mérhetősége, tervezése és fejlesztése érdekében
  • Szerepkörök és jogosultságok kezelése: a munkaköri beosztások és feladatkörök alapján
  • Dashboard: A valós idejű üzleti folyamatok megjelenítésére
  • Ügyfélelégedettség mérés: Üzletmenetének hatékonyabbá tételéhez, illetve az Ügyfelei elégedettségének növelése érdekében
  • Integráció lehetősége: A vállalat egyéb (CRM, Ticketing, stb..) rendszereivel a hatékonyabb működés érdekében
  • Automata Call Center funkció: A munkatársak leterheltségének csökkentése, illetve a hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében
  • Egyedi fejlesztések és integráció: Az egyedi igények kiszolgálása érdekében

Invitech Cloud Contact megoldást válasszon

  • kommunikációs rendszerének modernizációjában, konszolidációjában gondolkodik
  • nyitott a szolgáltatás alapú megközelítés – a felhő irányában
  • problémákkal küzd az üzleti folyamatinak támogatásában, technológiai hátterében
  • üzletmenetét szeretné hatékonyabbá, profitábilisabbá tenni
  • CRM/ERP/Ticketing rendszeréhez szorosan integrálható megoldást keres
  • teljes képet szeretne kapni az üzleti folyamatairól és kontrollálni is szeretné ezeket
  • még nem rendelkezik kifejezetten ügyfélkapcsolati megoldással

Opcionális szolgáltatások

  • speciális díjcsomagok (színes számok)
  • dedikált adatátviteli kapcsolatok
  • mentési és archiválási szolgáltatások

Ajánlatot kérek!

Széchenyi logo