Contact Center szolgáltatás

Akár ügyfélszolgáltatot üzemeltet, akár telemarketing kampányt szeretne lebonyolítani, egy megbízható call centerre biztosan szüksége lesz. A contact center azonban jóval többet nyújt, mint egy hagyományos call center: költséghatékony, monitorozható, többcsatornás kiszolgálást lehetővé tévő ügyfélszolgálati megoldás. Funkciói révén gördülékenyebben szolgálhatja ki ügyfeleit, és hatékonyabban intézheti kampányait.

  • A contact center több különféle csatornát tud egyidejűleg kezelni (hang, chat, fax, e-mail, sms).
  • Kiegyenlíthetőek vele a csúcsidőszakok, csökken az elveszett hívások száma.
  • A hívásokat sokoldalúan lehet vele menedzselni (belehallgatás, visszahallgatás, osztályozás, megjegyzések hozzáfűzése, újraütemezés, lezárás).
  • Alkalmas különféle hívás-forgatókönyvek létrehozására.
  • Az egyedi azonosítóval ellátott hívások akár öt éven át könnyen előkereshetők és visszahallgathatók.
  • Supervisori funkciók segítik a felügyeletet, és tréner mód az oktatást.
  • Az éppen zajló és már lezajlott hívásokról is készül statisztika.
  • ERP és CRM rendszerek integrálása is lehetséges.

Igényfelmérés és konzultáció után bemutatjuk önnek demo rendszerünket. A szolgáltatás keretében szállítjuk, telepítjük és programozzuk az eszközöket, és megtanítjuk a használatot is.

A szolgáltatás keretében nyújtott tevékenységeink

  • Igényfelmérés, konzultáció
  • Demó rendszer bemutatása
  • Eszközök szállítása, telepítése
  • Hálózati eszközök alapszintű konfigurálása
  • Fővonali interfészek bekötése
  • Rendszer programozása
  • Végkészülékek felszerelése, kliens szoftverek telepítése
  • Végfelhasználói oktatások
  • Contact center vezetők képzése
  • Projektmenedzsment

Kiegészítő szolgáltatások

  • Hálózat kiépítése, hálózati eszközök felügyelete
  • Életciklus menedzsment, szoftverek frissítése
  • teljes támogatás, programozás, távfelügyelet, magas rendelkezésre állás biztosítása (7/24)
  • Integráció külső alkalmazásokkal
  • Egyedi CTI-alapú szoftverek fejlesztése
  • Adatbázis-integráció
* Kitöltése kötelező

Miért az Invitech Solutions?

  • Közel két évtizedes tapasztalattal rendelkezünk az integrált informatikai és telekommunikációs szolgáltatások terén.
  • Ügyfeleink között a távközlési- és hírközlési vállalatok szinte minden típusa megtalálható ugyanúgy, mint egészségügyi intézmények, pénzintézetek, energetikai vállalatok vagy éppen légitársaságok.
  • Az Invitech Solutions tapasztalatára, munkatársaink szakértelmére, a legmodernebb technológiákra és integrált szolgáltatási portfóliónkra támaszkodva bármely ügyfelünknek optimális, testreszabott, egyedi megoldásokat nyújtunk.
  • Kérésére csatlakozni tudunk az Önök CRM vagy ERP rendszeréhez is, így garantálva a még hatékonyabb munkavégzést.
  • Kérésére csatlakozni tudunk az Önök CRM vagy ERP rendszeréhez is, így garantálva a még hatékonyabb munkavégzést.

Szolgáltatásokkal kapcsolatos információk

Segítünk feltárni cége új lehetőségeit

Szolgáltatásainkról és az önnek nyújtható előnyökről kérjen ingyenes személyes konzultációt szakértőinktől!

* Kitöltése kötelező
Töltő kép

Kérem várjon!

1467054913_icon-ios7-arrow-right